צילום חתונות – תנו חיוך, הצלם מתעד

אין מה לעשות, לא משנה איך תסתכלו על זה: את החתונה שלכם אתם חייבים לראות כמה פעמים בשביל להאמין. בשביל זה צריך צלם טוב. אבל איפה מוצאים כזה?

צלם חתונות הוא מקצוע מבוקש במיוחד. לא, הכוונה היא לא למבוקש מבחינת צלמים, אלא דווקא מבחינת לקוחות. תשאלו את כל החברים שהתחתנו מה הם זוכרים מהחתונה, והם יגידו שלא הרבה, אז מזל שיש להם תמונות. וצלמי חתונות אלופים בזה – הם יודעים בדיוק מה לצלם, איך לצלם אותו ואיך להעביר את האווירה דרך התמונות.

צלמים לחתונה מתחילים את עבודתם כבר בבוקר האירוע. יחד עם הזוג שמתחיל להתארגן מגיעים גם הצלמים, מתחילים לעבוד על התיעוד. ממש כמו בהפקת חתונות, צילום חתונות זה לא עניין של מה בכך. הצלם חייב להיות במקום הנכון בזמן הנכון, כי אם הוא יפספס את הנשיקה החמה בין הכלה לבין הסבא של החתן, עלול להיפתח פה משבר עולמי.

לאור זאת, לרוב, צלם חתונות לא מגיע לבד, והוא מגיע עם צלם נוסף – הכל תלוי בגודל האירוע וכמה אתם רוצים לשלם על תיעוד (עם וידאו, בלי וידאו, רק סטילס, עם מגנטים, בלי מגנטים וכו'). אפרופו מגנטים – מגנטים לחתונה זה עניין שכבר לפעמים נראה כמובן מאליו, אבל הוא המתכון הבטוח לכך שהאורחים לא ילחצו עליכם להראות להם כבר את האלבום של החתונה כי הם רוצים לראות איך הם נראו, וגם, כמובן, שהאירוע שלכם יהפוך לבלתי נשכח גם עבורם.

מה רצוי לבקש מהצלם של החתונה שלכם?

  • לפני האירוע – בקשו ממנו את הדברים שחשובים לכם – אם יש רגעים שחשוב לכם לתעד ואף אחד לא יודע עליהם, כמו הפתעה שאתם מכינים לאורחים – דווחו לו על כך. בנוסף, וודאו מולו עד איזה שעה הוא מחויב להישאר (מומלץ לדרוש עד תום האירוע, בשונה מצלם מגנטים שעוזב מוקדם יותר). הסתכלו על עבודות קודמות שלו וחתמו על חוזה בו יסוכם המחיר, שיכול לנוע בין 2,000 ש"ח ל-6,000 ואפילו יותר (מה שמשפיע עליו זה מיקום האירוע, גודלו, דרישות הצילום, דרישה לצילום וידאו ועוד).
  • בזמן האירוע – שיהיה תמיד במקום הנכון בזמן הנכון. לעדכן אותו כשיש חלק אומנותי (מומלץ למנות איש קשר שיהיה אמון על כך). להגיד לו כשאתם רוצים תמונות מתוכננות מסוימות (כמו מעבר בין השולחנות). אפשר גם לסכם מראש שמסתובבים או לא, לדוגמא.
  • אחרי האירוע – מתי מעבירים את התמונות מומלץ לסכם לפני האירוע, אבל לאחריו מומלץ ביותר לבקש ממנו גרסאות דיגיטליות של התמונות (לא רק בשביל להעלות לפייסבוק), זה עוד יהיה שימושי בעתיד.

בשביל לא לסמוך על הזכרון שלכם, ובשביל להצליח להינות באמת ולהמשיך ליהנות גם אחרי שהאירוע נגמר צרו קשר עם חברת פוטושוט צילום אירועים – 052-8282308 להזמנת צלם אירועים במרכז.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here