מגנטים לחתונה – המדריך המלא למזכרות מהחתונה

מגנט צבעוני, מבריק ואשר עמיד לשנים רבות ישמש כמתנה מופלאה לאורחים שלכם וכהוקרת תודה על שחלקו עמכם יום מאושר זה

מגנטים לחתונה הפכו למצרך מבוקש מאוד בכל אירוע שכן זוהי דרך נפלאה ויעילה ביותר גם להוכיר תודה לכלל החברים, מכרים ומשפחה אשר באו וחגגו את האירוע עמכם אך גם דרך להעניק להם מתנה קטנה שתחזיק מעמד זמן רב ולהזכיר להם את האירוע כל פעם מחדש. לכן, כאשר הנכם מתכננים הפקת חתונות, הגיע הזמן גם לבחור צלמים לחתונה מובחרים שיידעו גם להנציח את האירוע בצורה הטובה ביותר גם על גבי המגנט.

מגנטים לחתונה – איך זה עובד?

לאחר שבחרתם מי יהיו צלמים לחתונה שלכם ויהיו אחראים על הפקת מגנטים לחתונה, תבחרו ממגוון של עיצובים אפשריים בשלל צבעים. תוכלו לבחור מגנטים עם כיתוב, בלי כיתוב, עם סמלים של פרחים, לבבות, תאריך החתונה, משפט מסויים על גבי המגנט בסגנון "תודה שחגגתם איתנו", ציון תאריך החתונה ועוד אינספור עיצובים בלתי-נגמרים שרק תחשקו בהם או אפילו לבחור עיצוב אישי משלכם אשר יהיה מוטבע על-גבי המגנטים.

ביום האירוע, הצלמים מסתובבים בין האורחים והחוגגים ומצלמים תמונות רבות אשר מועברות לאחר מכן מהמצלמה לעמדה מיוחדת מאחורי האולם ושם מורדות למחשב ומודפסות בעיצוב שבחרתם על אותם מגנטים.

השלב הבא הינו הצבת המגנטים המעוצבים על גבי לוח באולם או ליד רחבת הריקודים וכל אורח יכול לקחת לעצמו את המגנט בו הוא מופיע כמתנה וזיכרון מהאירוע.

מגנטים לחתונה – סוגים וגדלים

סוגי המגנטים מתחלקים בין מגנטים לחתונה פשוטים יותר שהינם מט וכן מגנטים לחתונה יותר איכותיים אשר מגיעים עם למינציה. מגנטים עם למינציה הינם בהירים ומבריקים יותר ובנוסף מחזיקים מעמד זמן רב יותר ועמידים, לכן הינם גם יקרים יותר אל מול מגנטים שהם מט.

מרבית המגנטים מגיעים בגדלים סטנדרטיים של מגנט למקרר אך ניתן לבקש גם מגנטים בגדלים אחרים וגדולים יותר במקרה והנכם רוצים להשאיר רושם אדיר יותר או להפיק מגנט ייחודי למשפחה או לעצמכם, כמובן שהמחיר יהיה גבוה יותר אך בכל זאת מדובר באירוע מיוחד של פעם בחיים.

מחירים

זהו אולי הצד הטוב ביותר כאשר אנו דנים בנושא מגנטים לחתונה. כיוון שישנם חברות הפקת חתונות רבות ביותר ברחבי הארץ, ניתן לקבל טווח מחירים גדול מאוד כאשר כל חברה תקבע את המחיר שלה. היתרון הוא, כי מדובר בשוק מאוד רווי ולכן ישנה גם תחרות רבה. במקרה כזה, תוכלו גם להתמקח עם בעל החברה ולהגיד כי קיבלתם דיל טוב יותר, כאשר ברוב המקרים הוא יבוא לקראתכם.

המחירים יכולים לנוע כך:

  • 700 ש"ח לחבילת 100 מגנטים
  • 850 ש"ח לחבילת 200 מגנטים
  • 1,000 ש"ח לחבילת 350 מגנטים
  • 1,150 ש"ח לחבילת 450 מגנטים
  • חברות שונות גם מציעות מחיר של כ-800 ש"ח למגנטים ללא הגבלה בתקופה מסויימת ולזמן מוגבל

זכרו כי ככל שגודל המגנט גדול יותר וכאשר הינו מגיע בגימור למינציה אל מול גימור מט, מחיר המגנטים יהיה גבוה יותר. כפי שניתן לראות התחרות באמת רבה וטווח המחירים רחב, משתנה וניתן לשחק עימו.

לקבלת פרטים נוספים ומלאים אודות אטרקציות לחתונה, מגנטים לחתונה, צלמים לחתונה ועוד, כנסו לאתר של חברת אדם עידן ויחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים, התשובות לשאלותיכם ומגוון הצעות מחיר ייחודיות שלא תמצאו בשום אתר אחר.

וודאו כי המגנטים מופקים באיכות גבוהה ובדיו איכותי כך שיישמרו לתקופה ארוכה ולא יימרחו וכמו כן בקשו לראות דוגמאות עבר להתרשמות אישית

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here