מדריך הפקת חתונות

למה לנו להעזר בהפקת אירועים ומהי בחירה נכונה של שירותים לאירועים ? הכל תוכלו לקרוא כאן 

הפקת חתונות מספקת בניית אירוע מושלם בכך שהיא אינה פוסחת על כל הפרטים החל מהפקת הזמנות לחתונה בעיצוב ייחודי וכלה במיקום המאבטח, אירוע קטן יכול להיות מוצלח בלי קשר לכמות החוגגים או למקום בו הוא נחגג, מה שחשוב זה שכל פרט יהיה מדויק ובמקום.

פרמטרים הצלחה של הפקת אירועים

הפקת חתונה בטבע מוצלחת היא הסיבה מספר אחת להצלחת של אירוע בסופו של דבר. את הצלחת האירוע אפשר למדוד במספר נקודות, כפי שמיד נראה:

  • אטרקציות – שירות הפקת אירועים יספק לכם בין היתר פעילות של כנרים שינעימו את שהיית האורחים במוסיקת רקע בעודם נכנסים אל האולם ובו זמנית יהיה ניתן לראות לוליינים או לוליניות תלויות להן מהאויר משליחות לעבר הנוכחים פרחים בשלל צבעים, אם כן אלא הם רק חלק ממגוון אטרקציות הקיימות.

ניתן לראות המון אנשים בוחרים במגוון אטרקציות לחתונה החל מלהטוטנים המקבלים את פני האורחים ועד לדיילות יפות מראה המגישות זר פרחים קטן בכניסה באופן ייחודי ואישי לכל אורח.

  • תקליטן – לא פחות חשוב בחירת תקליטן לחתונה נכון שיקסים את הקהל ויסחוף אותו לשכרון חושים של ריקודים או מצד שני יספק לו מוסיקה מרגיעה בזמן שהוא נהנה משירותי הקטריינג המשובחים. לא פעם שמענו על תקליטנים עצמאיים מטעם האולם למשל שנבחרו בגלל עלותם הזולה ובערב האירוע מנעו מהאורחים לאכול בניחותה את ארוחת החגיגה לצלילי מוסיקה מתונה ורגועה.

בחירתו של תקליטן לחתונה בעצם מציגה וקובעת את איכות שירותי המוסיקה בפועל, ממקרי עבר עולה כי בחירה לקויה של שירותי מוסיקה לרוב לא התאימה לקהל המוזמן ואף הזיקה וצרמה לאוזניהם של האורחים מכיוון ששירותי ההגברה לקו בחסר. כל פרט במסגרת האירוע דורש תשומת לב מרובה והאפשרות לפסוח עליו עלולה בהחלט לצור תקלות לאורך כל הערב.

  • קייטרינג – לצד המוסיקה דבר אחר שהאורחים מצפים לו הוא הקייטרינג , לשם כך יש לבחור תפריט אנין טעם שיותאם עד כמה שאפשר לאורחי האירוע וזאת על פי הכרות בעלי השמחה עם האורחים המוזמנים, הסעדה הינה דבר חשוב וכשהאוכל לעיתים אינו עונה על שביעות רצון האורחים הם עלולים חלילה להתאכזב מעצם הצפייה.
  • צילום – כדי לשמור על משהו מהאירוע גם אחרי סיומו , צלם אירועים איכותי מנצח על זכרונות האירוע ולרוב כשאתם שוכרים שירותי צילום חלק גדול מהם קשור בעמידה בזמנים של הגורמים המנציחים את הארוע או אלבומי התמונות אותם הזמנתם, ניתן לראות בצלמים גם שירות צילומי מגנטים המשמש כאטרקציות לאירועים וגוון נוסף להנאת האורחים.
  • אבטחה – נהלי אבטחה לרבות מיקום האירוע הם רק חלק מדברים שצריך לקחת בחשבון בטרם מייצרים אירוע וזה הרבה מעבר לאיך שהמקום נראה, שירותי הפקת חתונות יסמנו עבורכם מקום בטוח ונינוח וזאת על פי נסיון רב שנים וביקורים במקום כזה או אחר יוכלו לתת בידכם את המידע לגבי המקום עצמו ורמת הבטיחות שהוא מציג.

לסיכום: אירוע מוצלח לא יפסח על פרטים קטנים כגדולים ויאגד בתוכו מגוון של סוגי אטרקציות לאירועים ובחירות נכונות כשעניין העלויות לא פחות חשוב כשהפקת אירועים בפועל תעלה כ-6000 ש"ח, שירותי אבטחה לדוגמא יעלו כ-190 ש"ח כעלות למאבטח המקום, שירותי צילום ועריכה יעלו החל מ-2000 ש"ח ויותר כשכמובן תלוי הרצון והתקציב הכספי הלוקח בחשבון את שאר העלויות העומדות בפניכם.

הפרמטר הכי טוב להצלחה, היא היכולת לספק לעצמכם את היכולת להותיר זכרון בלתי נשכח באירוע החתונה שלכם.

צרו קשר עכשיו עם עירון, הפקת אירועים פרטיים ברמה שלא הכרתם – 077-5534501

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here