מזכרות לחתונה – לזכור בקטנה

גם אם יאמרו לכם מאה פעם שהחתונה היא הערב שלכם, שאתם החשובים וכל השאר שטויות, עדיין בפנים גם אתם יודעים שלמידת הנאת האורחים, חשיבות רבה בהצלחת האירוע.

הנאת האורחים מתחילה באולם / גן אירועים מרווחים ונאים, נמשכת במוסיקה נעימה ומתאימה לקהל האורח, לארוחה משביעה, מגוונת וטעימה, ובשנים האחרונות מסתיימת במזכרות לאורחים.

כן, מדובר בתופעה שצצה רק בשנים האחרונות, והיום קשה להבין איך הסתדרנו בלעדיה. משהו קטן שהאורחים יוכלו לקחת איתם הביתה ולזכור עוד זמן רב את הערב המהנה שעבר עליהם.

מה?

כמעט לא ניתן למצוא היום חתונה בלי "קיר המגנטים" המפורסם – מזכרת חביבה בהחלט שכל אחד שמח לקבל. אבל גיוון המזכרות האטרקטיביות יכול להיות יצירתי ומקורי יותר, אם רק תפעילו מעט את הדמיון:

    • כובעים – כולנו שמים כובע בים, בטיולים, או סתם ברחוב ביום קיץ חם. אולי במקום "NIKE" יהיה נחמד לחבוש כובע עם כיתוב חביב בדבר החתונה שלכם?
    • מטרייה – מקיץ לחורף. מטרייה עם ציור שלכם / צילום שלכם / כיתוב משעשע  או סתם "טלי ושלומי 4.2.2010", יכול להיות מזכרת מצוינת ופרודוקטיבית.
    • קריקטורה – מזכרת שדורשת קהל מיוחד שרואה בהומור משהו חיובי. קריקטוריסט שיושב בפינת האולם ומציע ציור הומוריסטי של לכל דורש. מזכרת מגניבה, שהופכת לנושא שיחה!
    • שוקולד – אל תאמינו לכל המכחישים, כולם אוהבים שוקולד. שוקולד עם הטבעה של דבר מה הקשור לחתונה שלכם עשויה להיות מזכרת מתוקה במיוחד.
  • קישוט לשולחן – מזכרת צנועה ונאה, כמובן עם איזכור האירוע שלכם.
  • פרח – ורד אדום, או כל פרח אחר (אפשר מפלסטיק שלא ינבול כעבור זמן קצר) בצירוף פתק המודה על ההגעה ישמח כל לבב אנוש!
  • שקית שמלת כלה / חליפת חתן – שקית קטנה להכנסת סוכריות או כל דבר אחר בצורת שמלת כלה או חליפת חתן ובצירוף איזכור הכרחי.

איפה?

מזכרות לחתונה ניתן לרכוש באחד ממאות המקומות המציעים שירות זה. כתבו בגוגל "מזכרות לחתונה" ותיחשפו למזכרות רבות, הניתנות על ידי חברות רבות.

אם תקבלו המלצה מחברים, מה טוב. אם לא, דרשו לראות את המזכרת המבוקשת בעיניים, לפני שאתם מזמינים 300 יחידות ממנה, וחלילה – מתאכזבים מהתוצאות.

מתי?

את המזכרות יש להזמין בין חודש לשלושה חודשים מראש, תלוי באופי המזכרת ובכמות המבוקשת. בכל מקרה, התחילו את הבירורים שלכם מספר חודשים לפני היום הגדול, ובין השאלות המתבקשות, ודאו גם את העניין הזה.

כמה?

גם פה, כמובן, חשיבות עליונה למזכרת עצמה. מגנטים ניתן למצוא בפחות משקל ליחידה, מזכרות כמו שקית שמלת כלה/חתן / שוקולד / פרח ניתן למצוא בקצת יותר (2-5 שקלים), ואילו פרטים כמו כובע, בנדנה או מטרייה ב-8 עד 15 שקלים ליחידה. השכרת קריקטוריסט לערב מסתכמת ב-400 עד 600 ₪.

זכרו שקיימת תחרות עזה גם בשוק המזכרות לחתונה. ניתן ורצוי להתמקח.

אין ספק, מזכרות לחתונה זו השקעה קטנה לתוצאה גדולה. תחשבו איזה כיף יהיה ללכת ברחוב עוד 40 שנה ולהיתקל במישהו שמנסה לחלץ את דרכו מבעד לשלוליות עם מטרייה עם התמונה שלכם. אז אל תוותרו על האפשרות לעשות לאורחים שלכם עוד קצת טוב על הנשמה…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here