קרדיט: freepik

כשאחותי רותם בישרה לי שהיא מתחתנת עם אהוב ליבה וויליאם מבריטניה, שמחתי מאוד וגם התרגשתי לשמוע שהיא מתכוונת לעשות לנו מסיבת חתונה אינטימית בישראל.

כל כך התגעגעתי אליה שהחלטתי לחפש לה צלם חתונות כמתנת נישואים וכחלק מהחיפוש הדגשתי שזהו אירוע רק למשפחה הקרובה ולחברים הקרובים  חיפשתי צלם לחתונה עד 5,000 שקל. אשר יהיה זמין לצלם אירוע לא שיגרתי.

המסיבה תוכננה להתקיים באולם הקומה הרביעית עם חלונות שקופים ומדירה השתקף נוף של תל אביב בלילה אשר הוסיפו לאווירה.

כשהגעתי לאולם, הופתעתי מהעיצוב הפשוט אך עם האווירה החמה, שולחנות למשפחות עם ילדים וגם שולחנות רק לזוג המלווים בנרות ופרחים יפים לאווירה טובה וגם מקומות ישיבה בצוותא כדי להנות מהופעת האמן על חושים שזה היה רעיון מבריק שלעצמו.

כמו כן, האורות שמשתקפים מין הרחוב הוסיפו לאווירה המיוחדת.

בזמן קבלת הפנים, התרגשתי לפגוש את המשפחה אשר הגיעו מרחוק, את דודי המבוגר שהגיע עם אשתו מהצפון הרחוק כדי לחגוג את החתונה של רותם את הגננת של רותם שהפכה לחברת משפחה ואת חבריה של רותם מהשירות הצבאי ולימודי התואר.

את היין הלבן שהוגש בזמן קבלת הפנים באולם האירועים בתל אביב לא אשכח מאחר שכשניגש אליי האמן חושים וביקש לבחור קלף פתאום התביישתי ולא הצלחתי לבחור קלף וסובבתי את מבטי לבחור שישב לידי.

את תפקיד מנחה הערב קיבלה הבדרנית של המשפחה אשר הכינה לנו גם מופע סטנדאפ וגרמה לנו לבכות כשהזכירה כל מיני "פדיחות" שקרו במשפחה.

האוכל היה טעים ביותר והילדים נהנו מין הקינוחים שחלקן דמו באופן ציורי לקרמבו הממתק הלאומי וצלם החתונה אשר ידע איך לשלב בין פשטות המסיבה ושילוב התאורה כדי להשאיר לנו תמונות למזכרת לעולמי עד נוכחתי לראות את אבי מתרגש בעודו מחבק את רותם וחזיהו מורם מרוב גאווה.

בתמונה אחרת, נראה קורן מאושר עם החתן כאילו אומר לצלם החתונות אני מרוצה מהגבר שהבת שלי בחרה.

הצלם היה עם רגש לחתונה מרגשת

אחת התמונות שריגשו אותי כשרותם אוחזת בידה של אחת האורחות וניתן להבחין שיש להן שפה משלהן וחיוך האורחת לרותם כאילו אומר לה אני שמחה ומאושרת בשבילך. וזו אחת התמונות שצלם חתונות טוב יודע לתפוס ולתעד.

בהמשך הערב, זכינו לתשבוחות מבני משפחה הדתיים על האופן שבו בחרנו לעשות את מסיבת החתונה מכיוון שהיא שונה ממה שנהוג והודו שהתחשבנו בהם ודאגו לאוכל עם כשרות בשבילם.

אחת התמונות שריגשו זה בעת שאחד הדודים נישק את רותם בראשה כשהיא אמרה לו שהיא מתרגשת שהוא הגיע לאירוע מאחר שכנערה הוא היה חשוב לה ושימש כאיש שיחה אשר יכלה לספר לו דברים העוברים עליה מבלי שישפוט וידע גם להדריך אותה מעצם היותו מורה וגם דוד באחת התמונות שצולמו, נראו 2 קרובות משפחתי מתחבקות לאחר שלא ראו אחת את השניה הרבה זמן מאחר שאחת מהן גרה בספרד והשנייה בארץ ואני תוהה האם כך אתגעגע למשפחתי כשאחזור עם ווילאם לבריטניה ובתמונה אחרת נער המחייך לצלם מבעד לשני אנשים העומדים מולו מזכירה לי מעשי שובבות מהילדות.

תוך כדי הצילומים והבדיחות שרצות, אני דואגת לרענן את רותם ומגישה לה שתייה ודברי מתיקה כדי שתמשיך בחגיגה. ותוך כדי היא מספרת שהיא אוהבת את השילוב של הצילומים עם הנוף שמשתקף מהחלונות השקופים מאולם האירועים בקומה הרביעית והתאורה מבחוץ גם עזרה לא מעט גם כשהם מאירים על צלחות האוכל וגם כשהצלם תופס במצלמה את אחת האורחות במבוכה קלה.

שמתי לב שצורת הגשת האוכל כשחלק מוגש חופשי בבר גורם לאנשים לעמוד ולפטפט וליצור עוד שיחות והעלאת זכרונות כשברקע אמן החושים עם הקוביה ההונגרית יוצרת עוד זכרונות משפחתיים והזדמנות לצלם לתעד לנו את הזכרונות האלה.

תמונה שאהבתי היא כשהילד והנערה שיתפו פעולה עם הצל עם אחת התנועות שלהם והחיוך שעל פניהם וההיפנוט שלהם מהאמן החושים גרמו לי לאושר על כשגם הילדים נהנו באירוע.

לסיום, אני רוצה להודות לצלם חתונה שלנו סטאס מוזיקוב אשר הצליח להנציח לנו תמונות שישמשו כזכרונות מיום יקר.

ולאחותי רותם אני מאחלת לך זוגיות טובה שתרווי נחת מהילדים שיגיעו בעזרת ה' ושתדעי שאני תמיד לצידך בכל אשר תבחרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here