קרדיט: Pixabay

אם אתם צריכים משתלה ברעננה שגם תדע לתת לכם שירות אדיב והוגן וגם תדע לספק לכם את הסחורה הכי איכותית וטובה, תדעו שזו משתלת תגל הארץ. זוהי אחת המשתלות המפורסמות ביותר באזור השרון, עם רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים שעשו עיצוב גינה, רכשו עציצים ואדניות או קנו צמחי תבלין למרפסת. האדם מאז ומעולם התחבר לטבע במגוון דרכים, אחת מהן היא פשוט להביא את הטבע פנימה. ניתן באמצעות שירותי המשתלה לשתול דשא, לסדר צמחי נוי מפוארים ולרכוש גם ציוד עזר מתאים שיהפוך את הבית והגינה שלכם ליצירת מופת.

אם אתם גרים באזור רעננה יהיה לכם משתלם למצוא משתלה ברעננה. כנראה שיש לכם בית קרקע ששווה להשקיע בגינה או במרחבי הבית, והאפשרויות הן עצומות.

  • דשא אמיתי או סינטטי – חולמים על רצפה ירוקה וטבעית? רוצים תחליף כמעט זהה לדשא אמיתי? במשתלה תוכלו לרכוש ולתכנן מדשאה שתהיה אצלכם בגינה.
  • צמחי נוי – מבין מגוון רחב ומרשים ביותר של צמחים מכל הסוגים ומכל המינים תוכלו לבוא ולבחור את הצמח שהכי התחברתם אליו. אפשר להתאים לו אגרטל, עציץ או אדנית שיתאימו לו מכל הבחינות כמו גודל וחומר הכלי.
  • עיצוב גינות ומרפסות – אל תעשו הכול בכוחות עצמכם ותתנו למומחים לדבר בשמכם. מעוניינים בעיצוב וסידור מחדש של מרפסת או גינה, זה אפשרי. יחד עם צוות המומחים של תגל הארץ תתכננו את גינת החלומות שתמיד חלמתם עליה.
  • ציוד נלווה – במשתלה אפשר להצטייד בכלים ואביזרים לטיפוח וטיפול הגינה או הצמחים שאתם רוכשים. כאן אפשר לקנות חומרי דישון, ציוד השקיה, חיפויי קרקע, מגוון כלי עבודה לגיזום ועוד.

משתלה שהיא בית

מהיום כל כך קל לעצב ולסגנן מחדש את הבית או הגינה. עם אין סוף רעיונות יצירתיים בהם אפשר לעשות מהפך רציני בנכס שלנו, הצמחים לוקחים חלק נכבד בכך. מקום המקושט ומעוטר בתפאורה המכילה פריטים מן הטבע כמו עציצים לבית וצמחים למשרד, מקבל משמעות גבוהה יותר ומעניק לנוכחים בחדר תחושה נעימה וטובה יותר. בואו לבקר במשתלת תגל הארץ והתרשמו מההיצע הגדול ומהמחירים הנוחים. תהיו בטוחים שתצאו משם מרוצים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here