מתחתנים? כל הטיפים לחתונה צעירה ומטורפת
קרדיט נעלי ארו

הרבה אנשים שומעים את הביטוי "חתונה צעירה" וחושקים בחתונה צעירה, למה? מה זה בעצם אומר? והאם חייבים להיות צעירים בשביל חתונה צעירה? כל הפרטים בכתבה זו.

 אם שמעתם את הביטוי "חתונה צעירה" לרוב מדובר בביטוי חיובי שכוונתו היא לתאר חתונה באווירה צעירה, קלילה ומהנה שנמשכת עד שעות הלילה המאוחרות. כלות רבות רוצות ומעוניינות שחתונתם תוגדר כחותנה צעירה שנמשכת עד אור הבוקר עם חגיגת ריקודים מטורפת. אך האם חייבים להתחתן בגיל 20 בשביל ליהנות מחתונה שכזו? ובכן התשובה היא לא, "אווירה צעירה" זה גם הרבה אופי וגישה ולאו דווקא הגיל, או כמו שנהוג לומר- זה לא הגיל זה התרגיל. אז מהו התרגיל שיהפוך את החתונה לחתונה צעירה שתמשך עד אור הבוקר? כל הפרטים כאן:

  1. יום החתונה רבים בוחרים להתחתן בימי חול ולא ביום חמישי. הסיבה ברורה לכל, ימי חמישי מבוקשים מאוד ולכן גם קשה למצוא יום חמישי פנוי אצל בעל האולם וגם עלותו תהיה יקרה בהרבה מיום ראשון או שני. אך לבחירת היום יש משמעות קריטית בזמן הימשכותה. בימי חמישי אנשים לא ממהרים לשוב לביתם בערב כיוון שאינם עובדים בחמישי, לעומת שאר ימי השבוע.
  2. אופן הגשת האוכל על זה בטח לא חשבתם אך לאופן הגשת האוכל יש משמעות רבה על זמן הימשכות החתונה וגם לאווירת הריקודים. ישנם יתרונות רבים להגשת אוכל בשיטת הבופה. חלקם היא האפשרות לשפע מטורף עבור קהל המוזמנים ובחירה חופשית. אך יש לכך משמעות נוספת, כאשר אוכלים בשיטת הבופה, המוזמנים קמים ממלאים את הצלחת כאהבת נפשם ואוכלים עד שובע. אך כאשר שיטת ההגשה היא בידי מלצרית, גם זמן הארוחה נמשך יותר זמן כיוון שתחילה מגישים מנה אשונה ולאחריה שנייה, מה שאוטומטית גורם לחתונה להמשך זמן רב יותר מבופה. דבר שני המוזמנים מרגישים פחות "כבדות" מהאוכל שמא הם אוכלים בחלקים, מנה ראשונה, ריקודים ולאחריה עיקרית. אלו משפיעים על "קלילות" המוזמנים במהלך הריקודים. 
  3. גישת בעלי השמחה כאשר בעלי השמחה רוקדים ושמחים באופן קליל ומהנה הם גורמים לחבריהם לרקוד איתם ומכניסים את המוזמנים לאווירה כפית ומהנה. על כן חשוב מאוד שהכלה אשר עומדת על עקבים מתחילת היום, תרגיש בנוח ולא תסבול מכבי גב וכאבי רגליים. לכן מומלץ וחשוב לרכוש נעלי כלה איכותיות ונוחות. 

נעלי כלה איכותיות:

חשוב לזכור כי נעלי כלה איכותיות הם קריטיות על נוחותה של הכלה ביום חתונתה. לכן חשוב לרכוש נעלי כלה מחברה איכותית. ארו נעלי כלה הינה חברה המביאה נעלי כלה איכותיות מאיטליה ובעיצוב אופנתי. לפרטים נוספים התקשרו  073-7798884

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here