קייטרינג לבר מצווה – אין חגיגה בלי ארוחה
מקור pixabay

אירוע בר המצווה הוא אירוע חשוב ומכונן עבור כל נער יהודי צעיר ההופך ביום זה על פי ההלכה לילד בוגר. את האירוע המיוחד הנחגג פעם בחיים, ראוי לחגוג כמו שצריך. בנוסף לעלייה לתורה בשבת שהוא אירוע בפני עצמו אליו נהוג להזמין את בני המשפחה הרי שבדרך כלל ההורים ירצו לחגוג לילד אירוע מיוחד הכולל את המשפחה המורחבת והחברים לכבוד המאורע החגיגי. אירוע זה יכלול בדרך כלל מוסיקה, תפאורה, אטרקציות ופעילויות וכמובן אוכל טוב.

אין אירוע ואין חגיגה ללא אוכל:

בין הדברים הרבים והשונים שיש לדאוג להם באירוע הרי שאחד הדברים המרכזיים שצריך לדאוג להם הוא כמובן האוכל. אין אירוע, מיוחד או גדול ככל שיהיה, ללא אוכל. קייטרינג לבר מצווה יהיה בדרך כלל קייטרינג בשרי והוא יכלול מרכיבים שונים ומגוונים כיוון שבאירוע מסוג זה יש גם ילדים רבים שצריך לדאוג לאוכל המתאים עבורם וגם הורים המגיעים ומלווים את הילדים, אנשים מבוגרים מהמשפחה המורחבת ועוד. לצד התפריט הבשרי נהוג בדרך כלל להוסיף כמה יחידות של מנה צמחונית עבור אורחים אלה כדי שכולם יהיו שבעי רצון.

תפריט לאירוע בר המצווה:

התפריט יכלול בדרך כלל מנות פתיחה או מנות קטנות מדוכני מזון ואזור בופה חגיגי. לצד אלה יהיו מנות עיקריות, מנות אחרונות, סלטים. תוספות, שתייה וקינוחים. בדרך כלל נהוג להזמין את כל התפריט במקום אחד כדי להיות מסונכרנים מבחינת חומרי הגלם, הטריות, הכשרות (אם אתם שומרים) ועוד. מנות ראשונות מומלצות יכולות להיות צ\'וריסו או עראייס עם משקאות קלים. ניתן גם לשלב לחמים עם ממרחים ומאפים מסוגים שונים במזנון ייעודי להם. בין המנות העיקריות תוכלו ליהנות מאנטריקוט, קבבים, סטייק פרגית, נקניקיות ועוד. הכול בהתאם לטעם שלכם ולתפריט שאתם רוצים גם עבור הילדים.

מדוע כדאי להזמין קייטרינג לבר מצווה ולא להכין לבד?

  • זמן – זמן העבודה כדי להכין אוכל לעשרות אנשים או יותר עשוי להיות לא משתלם לא מבחינה כלכלית ולא מבחינת ההשקעה הנדרשת. על אף שאתם עשויים אולי ליהנות מחוות הדעת של האורחים באירוע שלכם הרי שהעבודה הקשה תגרע בסופו של דבר מההנאה שלכם באירוע ולכן חשוב שתתמקדו בארגון הדברים האחרים ותשאירו את האוכל לחברת הקייטרינג.
  • כסף – בהזמנת קייטרינג תוכלו לחסוך כסף רב. הרי אף פעם לא קונים חומרי גלם בדיוק בכמויות הנכונות וסביר להניח שיישאר לכם הרבה חומרי גלם או שקיות פתוחות של מצרכים והרבה מהם יזרקו לאורך הזמן. כלומר שאתם זורקים כסף לפח וחבל.
  • מאמץ רב – עבודות הבישול מצריכות מטבח מתאים, במיוחד כאשר מדובר בכמויות גדולות של אוכל וכן מאמץ רב. צוות מקצועי ומיומן העובד במטבח יום יום ומתחמה בבישול וטיפול בחומרי הגלם ידאגו לעבודה במקומכם.
  • אוכל איכותי ברמה גבוהה עם חומרי גלם טריים ורמת ביצוע באיכות הגבוהה ביותר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here