מחפשות נעלי כלה? כל הטיפים לבחירה חכמה של נעלי כלה
קרדיט: נעלי ארו

אם אתן מאורסות טריות וכלות עתידיות בוודאי אתן רכשתן או מעוניינות לרכוש נעלי כלה, כחלק מהפריטים ההכרחיים עבור הנראות שלכן ביום החתונה. בכתבה זה נדון לעמוק על מהם בעצם נעלי כלה? ממה הן שונות מנעלי ערב רגילות? וכמובן, כיצד לבחור נעלי כלה אשר מתאימות לשמלת הכלה והלוק הכללי? 

נעלי כלה הינן נעלי ערב מיוחדת אשר מיועדות ונוצרות במיוחד עבור כלות ומתחתנות עתידיות. ישנן סוגים רבים של נעלי כלה החל מסגנון העיצוב של הנעלים, צורת הנעל והעקב (עקב סטילטו, עקב נמוך, נעלי פלטפורמה, נעלים שטוחות וכדומה), וכן העיטורים והקישוטים הממוקמים עליהן (עיטורי תחרה, נצנים, פנינים וכדומה). נעלי כלה איכותיות מתאימות הן מבחינת העיצוב, והן מבחינת הנוחות המוגברת במיוחד, עבור נראות הכלה ביום חתונתה, העמידה הממושכת של הכלה ביום חתונתה, וכן עבור שלב הריקודים. במאמר זה נדון כיצד מומלץ לבחור נעלי כלה לפי הנראות הכללית של הכלה ביום חתונתה.

טיפים לבחירת נעלי כלה לפי שמלת הכלה והלוק הכללי:

  1. המראה האצילי – המראה האצילי אצל כלות הינו מראה שמשדר אלגנטיות רבה. לרוב מראה זה מתאפיין בשיער אסוף, שמלת כלה צמודה או נפוחה במידה. כיוון שהמטרה של המראה האצילי היא ליצור כמה שיותר רושם אלגנטי, יפה, ומרשים, מומלץ ורצוי לרכוש נעלי כלה גבוהות מאוד. אם את לא בטוחה בכך שאת יודעת ללכת על נעלי עקב סטילטו, מומלץ לרכוש נעלי כלה מסוג פלטפורמה, אשר מוגבהות גם באזור הקדמי של הרגליים. בנוסף מומלץ לרכוש נעלי כלה במראה בד סטן, לבן חלק ובהיר, או עם עיטורים עדינים ומעודנים.
  2. המראה הנסיכותי – אם את בוחרת במראה הנסיכותי, אשר כמובן כולל שמלות כלה המעוצבות בסגנון אשר מזכיר את שמלותיהן של נסיכות, מומלץ גם כאן לקנות נעלי עקב גבוהות, אשר משלבות אלמנטים עיטורים מיוחדים בסגנון וינטאג'- כמו עיטורי אבנים, פרחים, פנינים וכדומה. 
  3. המראה הכפרי – המראה הכפרי כולל שיער פזור או פזור למחצה, שמלות עדינות ללא מחוך ונוחות במיוחד, הכוללות לרוב שילובי תחרה עדינים וקשירות עדינות. במראה הכפרי המתאפיין בפשטות וטבע, האלמנט החשוב ביותר הוא הנוחות, השלווה, והפשטות. על כן נעלי כלה עם עקב בינוני, או נעלי בעלות עקב שטוח יתאימו מאוד. להבדיל מנעלי הכלה עם עקב הסטילטו אשר יתאימו פחות למראה הכפרי.

חשוב לזכור, כי בכל מקרה וסגנון שתבחרו, מומלץ מאוד לרכוש את נעלי הכלה במקום אשר מספק נעלי כלה איכותיות, ונוחות במיוחד. נעלי ארו, הינה חברה אשר מייבאת נעלי כלה ייעודיות ואיכותיות מאוד הישר מאיטליה. לפרטים נוספים כנסו לאתר  https://aroshoes.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here