כמה עולה להתחתן?

חתונה זה עסק לא זול לכל הדעות. כל זוג שעומד להתחתן בודק קודם האם יש לו את האמצעים לקיים אירוע חתונה. אירוע החתונה מתייקר עוד יותר כאשר בני הזוג לא מוכנים להתפשר על פחות מחתונה שלא ישכחו! כי אין ספק שחתונה זה אירוע מאוד מרכזי בחיי האדם. חתונה מסמלת פתיחת משפחה חדשה, זוגיות חדשה לאורך שנים ובית משותף ולכן הפתיחה (אירוע החתונה) חייבת להיות כמו שצריך!

אז כמו שאמרנו, השאלה המרכזית ששואלים זוג מתחתנים לפני חתונה הוא כמה יעלה לנו להתחתן? איך מוזילים את העלויות של החתונה? איפה כדאי לחסוך ואיפה אסור בשום באופן לחסוך אפילו שקל!

מקום האירוע – מקום האירוע זה ההוצאה העיקרית שבני הזוג צריכים להוציא. בדרך כלל לשכור מקום לערב באולם אירועים או ב גן אירועים עולה לא מעט. גני אירועים טיפה יקרים יותר מאשר המחירים של אולם אירועים. גורם נוסף שמשפיע על מחיר האולם או גן האירועים הוא כמובן תאריך החתונה. יש חודשים מאוד יקרים ויש חודשים דיי זולים שהם בדרך כלל החודשים החלשים של בעלי האולמות והגנים שזה כמובן תקופת החורף והסתיו. אל נשכח את הפרמטר של כמות מוזמנים מינימאלית. בעלי אולמות אינם מוכנים להשכיר את האולם שלהם לערב שבו יהיו מעט מוזמנים, בדרך כלל זה 300+ באולמות וגנים ברמה בינונית ומעלה.

תקליטן, מוזיקה לחתונה – אין ספק שאירוע מוצלח תלוי מאוד באיכות התקליטן באותו אירוע. עד כמה אותו תקליטן יודע לבחור שירים לחתונה, שירי פתיחה לחתונה, שירי ריקודים וכו'… אם האולם יהיה קצת פחות מפואר אבל המוזיקה תהיה ברמה, האמינו לי שהמוזמנים שלכם ישכחו מהאיכות של האולם ויתרכזו במוזיקה וברחבת הריקודים. מחירים של תקליטים נעים בערך בין 3000 עד 10000 ₪ לאירוע. תקליטים שעובדים לבד יעלו לכם כמובן הרבה פחות מאשר תקליטים שבאים עם צוות שלם של רקדנים ורקדניות, נגנים וזמרים.

צלמים, צלם לאירוע – הנושא הזה קצת פחות משמעותי שכן המחירים בתחום הצילום בערך זהים בין כל הצלמים וכדי לבחור צלם טוב צריך פשוט לדבר עם קרובים שלכם ולבקש המלצות על צלמים טובים. מחיר מינימאלי לאירוע יתחיל בערך מ-5 אלף ₪.

בגדים לחתונה, שמלה לכלה – חליפת חתן וגם שמלת כלה ניתן להשכיר ולא חייב לרכוש. אם אתם בכל זאת רוצים שהשמלה והחליפה ישארו איתכם למזכרת, אפשר לקנות גם שמלה משומשת. זה לא באמת משומש ונראה זוועה כמו שזה נשמע או מצטייר לכם בדימיון.

לסיכום, ישנם עוד כל מיני דברים קטנים שלא נגעתי בהם מכוון שהעלות שלהם הינה נמוכה ואפשר בקלות למצוא מחירים טובים. לדוגמא: הזמנות לחתונה, רקדנים, איפור לכלה, תספורת לחתן וגם תספורת לכלה, מכונית למתחתנים, קישוטי רכב ועוד…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here