אירוע מרגש לכלה - הפרשת חלה
קרדיט לתמונה: גלית פנקס

הפרשת חלה לכלה אירוע מרגש ובלתי נשכח

אם הגעת אלינו, בטח את מתעניינת לשמוע פרטים על אירוע הפרשת חלה לכלה.

נערה או אישה שעומדת להינשא נמצאת באחת התקופות המרגשות, המחיות והמשמחות בחייה. לא רק שמדובר באירוע משמעותי שהולך לשנות את מהות החיים ומסמל את המעבר המובהק מחיי רווקות לזוגיות, אלא מדובר ברצף של אירועים ייחודיים המשלבים מגוון של מנהגים ומסורת של העם היהודי כאשר אחד מהם הוא הפרשת חלה מרגשת לכלה הטריה.

דמייני שאת יוצאת מהמקווה ומחכות לך הנשים החשובות והמשמעותיות ביותר עבורך: בנות המשפחה שלך, החברות הטובות שלך, קולגות לעבודה… מכיון ומדובר באירוע משמעותי, מרגש וחשוב, בחרנו לסייע לך ולהעניק לך כמה טיפים חשובים שיעזרו לך בהמשך.

מהי הפרשת חלה?

הפרשת חלה היא אחת משלושת המצוות שיוחדו לנשים בעם היהודי לצד שמירת נידה והדלקת נרות. בזמן הפרשת חלה אפשר לבקש מהקדוש ברוך הוא בריאות, הצלחה, שגשוג, זיווג הגון ולמעשה מדובר במצווה מבורכת עבור כל אישה בכל עת ולא חייבים סיבה מיוחדת לעשות זאת. יש אפילו נשים שמפרישות חלה בכל יום שישי עם אפיית החלות לערב שישי. למרות זאת, עם השנים המנהג הפך לאירוע בפני עצמו.

איך לתכנן הפרשת חלה לכמה מוצלחת?

ההמלצה שלנו היא להיעזר במישהי שמפיקה אירועים כמו הפרשת חלה. היא תדע להתייחס לאירוע בצורה הנכונה ולבנות אותו בהתאם לכמות המשתתפות, למיקום ולמטרה שלו. אירוע כמו הפרשת כלה הופך ייחודי כאשר משקיעים בכניסה של הכלה אל הרחבה.

ממש כמו בחתונה אמיתית, אפשר לארגן חופה לבנה עם מוזיקה שמחה שתלווה את כל החוגגות ברקע. יש אפשרות גם להשקיע קצת יותר ולהביא זמרת מרגשת שתנעים את הערב. חשוב להשקיע גם בלבוש, בעיצוב, באוכל – ממש כמו כל אירוע אחר הסובב את החתונה. אלו הם הדברים הקטנים שהופכים את האירוע לכל כך מרגש, שונה ואחר…

כאמור, הפרשת חלה לכלה ידועה בתור סגולה למציאת זיווג הגון והיא גם זכות בעוד מגוון של אירועים בחיים כמו איחולים ללידה קלה, כניסה לבית חדש ועוד… היא נחשבת לאחת משלוש המצוות שנשים מצוות לעשות במיוחד לפני החתונה זאת בכדי לשמור על חיי זוגיות בריאים ועל טהרת המשפחה למען שלום בית אמיתי.

כמובן שכדאי להשקיע גם בתהליך ההדרכה בו מסבירה מנחת האירוע איך מכינים חלה מושלמת, רכה טעימה, משהו שהופך את ערב השישי והשבת בבית לכל כך משפחתי ומיוחד.

המאמר באדיבות אתר "שמח לנשים" פורטל אירועי נשים ארצי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here