השכרה – שווה כל אגורה

בחיים, ישנם מקרים בהם ההבדל בין טוב למצוין טמון בפרטים הקטנים. אירועים (וחתונות בפרט), הן דוגמא מצוינת לכך. השכרת ציוד לחתונה, בעיקר אם היא נעשית בחוץ (חוף הים, הבריכה של הקיבוץ או כל מקום אחר), היא דוגמא מצוינת לכך.

בחתונה שלא מתקיימת בגן אירועים או אולם, ההשכרה כוללת פריטים רבים אלמנטאריים כמו השכרת כסאות לאירועים, שולחנות, מפות, תאורה, קישוטים, פרחים, כלי הגשה, מפיות ועוד. ניתן להשכיר אף אוהלים נגד גשם, פרגולות ואוהלים ממוזגים. באולמות מסודרים כל אלו מגיעים, כמובן, כחלק מהחבילה, אך עדיין, לעיתים קרובות, יש מקום להשכרות נוספות.

מה למשל? טוב ששאלתם – בימי קיץ חמים לא יזיקו לעיתים עוד מספר מזגנים ניידים, ולחילופין – בחורף גופי חימום (כמו למשל – פטריות חימום); כדי להראות לכולם איך הכל התחיל, נמליץ בחום על מקרן שיריץ את תמונות ה"לפני" שלכם לאורך כל הערב; הוספת תאורות שונות, עשויה להשפיע רבות על מצב רחבת הריקודים ומאפשרת שליטה מוחלטת במצב הרוח הכללי – רומנטי / באלאגן / בלאגן רומנטי. ויש עוד רבים.

מספר עצות למשכירים שביניכם:

המלצתנו החמה היא להגיע לחברות ההשכרה דרך חברים או מכרים שכבר השתמשו בשירותי החברה.

ניסיון לחסוך כמה שקלים עלול לגרום למקרן שלכם לקרוס באמצע הערב, בד בבד למזגן שיוציא גלים של חום.

אל תתביישו לבקש מהחברה שבחרתם לראות את הציוד, להפעיל אותו, לצפות בסרטונים של עבודתם מהעבר.

תמיד להשכיר מעט יותר, כי זה עדיף על להיתקע בלי.

חשוב מאוד, לשים לב לחוזה עליו אתם חותמים. לעיתים הוא עלול להיות דרקוני ומלא קנסות, בעיקר במקרים של אובדן, הרס (אצל חלק מהחברות גם רעידת אדמה זו אשמתכם המלאה) או חריגת זמן ההשכרה. אל תיקחו את כל הכתוב כקדוש. זכרו שתמיד ועל כל דבר ניתן להתמקח. זה שווה את המאמץ.

קשה לדבר על תמחור מסוים לציוד המושכר כמו השכרת אוהלים לאירועים, שכן הדבר תלוי בפרמטרים רבים. למשל, ככל שתשכירו יותר, לרוב תשלמו פחות על כל יחידה. בנוסף, המחיר תלוי במה משכירים, לכמה שעות, ביטוחים שונים, בפנים או בחוץ ועוד. על כן רק נמליץ על בדיקה מקיפה וסקר שוק רחב לפני קבלת ההחלטה בעניין – פערי המחירים קיימים. אין טעם לשלם יותר על מה שניתן לקבל בפחות.

זכרו שיש לא מעט חברות להשכרת ציוד לאירועים בצפון, ושוב – את חשיבות העניין. כדאי להשקיע עוד קצת זמן ומאמץ, ולהגיע לחברה הנכונה, שמציעה שירות אדיב, ציוד ברמה גבוהה ומחירים אטרקטיביים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here