הצעת הנישואים – הזדמנות למקוריות

לפני כמה עשרות שנים טובות, כשאתם, הגברים, התנדנדתם בנדנדה בגן המשחקים וחלמתם להיות סופר-מן ולהציל את העולם, הילדות שסביבכן חלמו על הלילה בו הן תלבשנה שמלת כלה ותצעדנה בגאון אל החופה כשכל המבטים מופנים אליהן בהערצה. ככה זה, לבנים ולבנות יש חלומות שונים במיוחד…

אבל מסתבר שגם עכשיו זה לא כל כך שונה. שלא יהיה לכם ספק, בפעם הבאה שתדברו עם החברה שלכם ותגלו שכבר 40 שניות היא בעצם בוהה בכם בלי להקשיב ומדי פעם אומרת 'נכון, מאמי', הסיכוי די גבוה שהיא בדיוק דמיינה את הצעת הנישואין החלומית שלך.

יצירתיות ומקוריות תמיד היוו עבורנו משהו לשאוף אליו, ו"הרגיל", דינו נחרץ לנצח כמשהו שנרצה להימנע ממנו. על אחת כמה וכמה, כשמדובר בהצעת נישואין.

אז אל תתעצלו, חברים. לחברה שלכם, שבקרוב תהפוך לארוסה שלכם, שאם לא תפשלו יותר מדי גם תהיה בסופו של דבר האישה שלכם, מגיע הטוב ביותר. לא עוד כריעת ברך באמצע מסעדה בצפון תל אביב, לא שיש בהצעה מסוג זה משהו רע, אבל בינינו, BEEN THERE, DONE THAT. בשביל האישה שגורמת לכם לקום בבוקר עם חיוך ענקי על השפתיים, מגיע משהו טוב הרבה יותר.

אז תנו לנו, לעזור לכם. כמה עצות טובות אף פעם לא יכולות להזיק.

רומנטי שם, מעבר לים

עם כל הכבוד וההערכה ל"בקתת האהבה" ו"צימר הרומנטיקה", נראה לנו שמעבר לים, יודעים להיות טיפה יותר רומנטיים. טיול רגלי בשאנז אל ליזה בפריז , שייט רומנטי בנהרות אמסטרדם, תצפית ערב נעימה על הקולוסאום ברומא, שיטוט בין בתי הקפה ב"כיכר אלכסנדר" בברלין – כל אלו ואחרים עשויים להוות הכנה רומנטית מושלמת, לקראת ההצעה שתגיע בחדר המלון.

צוותי המלונות (במיוחד מלונות הבוטיק הקטנים והחמימים) כבר מורגלים לעניין, וישמחו למלא לכם את החדר בפרחים, בלונים, נרות וכל רעיון אחר שתחפצו בו, בזמן שאתם תהיו בחוץ. ואז, כשתחזרו, תהיו בטוחים שיקירתכם לא תשכח לכם את ההשקעה.

הרעיון המאיר…

ברשימת הדברים הרומנטיים ביותר שיש, תמיד תוכלו למצוא את צמד המילים "חוף הים" ו"נרות". אז למה לא לשלב את שניהם יחד?

בעזרת כמה חברים טובים, תוכלו להכין תפאורת נישואים, ששום אישה בעולם לא תוכל להגיד "לא" להצעה שתבוא אחריה. רכשו סביב מאה נרות קטנים, והכינו אותם בצורת המילים "התינשאי לי?" על החול. דאגו שיהיה זה יום נטול רוחות, באחד החופים המבודדים הרבים שיש ברחבי הארץ, ורצוי מאוד גם כזה שניתן להשקיף עליו מלמעלה.

הציעו לאישה טיול רומנטי לאורך הים, ואז, רגע אחרי שהפלא ייחשף לעיניה (כמובן, אחרי שיידעתם את חבריכם שיחכו לכם בחוף שאתם כבר מגיעים), כרעו ברך ותחקקו במוחכם את מבטי ההשתאות של האישה שאיתכם.

ועוד כמה רעיונות לסיום

רעיונות מקוריים לא חסר. הכל תלוי בכם, במידת הנכונות שלכם להשקיע זמן ומאמץ, וכמובן, במה שהאישה שלכם אוהבת. טיסה רומנטית בשמי הארץ תמיד מהווה קרקע מצוינת לכריעת ברך; אם בהמונים חפצה נפשכם (למרות שאנחנו לא ממש בעד), תמיד אפשר לבקש מהנהלת יד אליהו 15 שניות של תהילה על המסכים הגדולים; שמענו כבר על גבר יצירתי במיוחד, שצילם את עצמו בוידאו וביקש מהנהלת ה"סינמה סיטי", להקרין את הצעת הנישואין בין הפרסומת (והם נענו בשמחה). בקיצור, רק תחשבו טיפה מחוץ לקופסא, והתשובה נמצאת ממש מעבר לפינה…

אומרים שחיי נישואין מוצלחים מתחילים בהצעת נישואים מרשימה. אל תשכחו לרגע, שהאישה שלכם, שנותנת הכל עבורכם, חולמת על היום הזה שנים, ולא מפסיקה לחייך. לכם נשאר רק לדאוג, שהיא תחייך גם אחרי שהוא יגיע… בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here