בגדי המלך החדשים

בכל סיטואציה בחיים, ישנה חשיבות עליונה להופעה שלכם. וההופעה, כידוע, מתחילה (אך לא מסתיימת) בלבוש שלכם. ראיון עבודה, פגישה עיוורת, ערב גברים בפאב תל אביבי. הלבוש שלכם זה מי שאתם. הוא נותן לסביבה את המושג הראשון לגבי מי שאתם, ומה שאתם מייצגים.

כשמדובר בערב החשוב של חייכם – ערב החתונה שלכם, לעניין הלבוש משמעות גדולה אף יותר.

עד לתחילת שנות ה-2000 בגדי החתן היו סטנדרטים למדי. מכנס שחור מחויט, חולצה לבנה עם ז'קט כהה ועניבה סטנדרטית. לצד אלו נעליים שחורות, ולברי המזל מבין המתחתנים – רעמת שיער מסורקת למשעי. ה"משוגעים" היו, לכל היותר, בוחרים עניבה צעקנית יותר.

אבל בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר חתונות בהם האלגנט הופך לספורט-אלגנט. אם במהלך הערב, או אפילו מתחילתו (למעט שלב החופה), ניתן לראות חתנים בטי-שירט "נושם", רוקדים בחופשיות וכמעט לא מזיעים.

אנחנו לא מתיימרים לייעץ לכם באיזה סגנון לבחור. במקרה הזה, העצה הכי טובה היא לא להקשיב לשום עצה. הרעיון בלבוש באופן כללי נכון גם לגבי ליל הכלולות: להציג את מי שאתם, מה שאתם מרגישים בו הכי נוח, מה שאתם רוצים להראות ולייצג.

עם זאת, מספר נקודות שכדאי לחשוב עליהן:

  • למרות שהרצון שלכם הוא הקובע (וכמובן, רצונה של האישה  שבדרך), רצוי לא לגרום ליותר מדי שריפות משפחתיות. אם טי שירט לבן יגרום לסכסוך משפחתי אצל הדודה והדוד, אולי עדיף להקדיש לעניין מחשבה נוספת.
  • זכרו שבמקרה של בגדי חתן, קיימת האפשרות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. כלומר, בחלק הראשון של הערב חליפה מחויטת כדי שאימא לא תכעס, וכשרחבת הריקודים מתחילה להשתגע, עוברים למשהו נוח יותר.
  • גם אם הלכתם על המראה הנוח יותר, עדיין תשקיעו מחשבה. יש הבדל בין טי שירט לבן צמוד של מחסני אופנה לבין כזה של רשת מוכרת. גם שילוב הצבעים, איך הבגד נראה עליכם ועוד – כל אלו יכולים להוות את ההבדל בין מראה ספורטיבי ומכובד, לבין מראה פחות מוצלח.

אז שבו עם האישה לעתיד על קפה, וחשבו ביחד מה יגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם, ובמקביל ישמח לבב אנוש של קרובי המשפחה האהובים עליכם.

שתהיה לכם חתונה שמחה ומאושרת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here