הזמנות לחתונה – המדריך המלא באתר זה

מגוון הזמנות לחתונה מאפשר להזמין את החברים והיקרים לנו לאירוע הגדול בסטייל ובאופן ייחודי עם הזמנות 3D, הזמנות יוקרתיות, הזמנות מגילה ועוד

תמיד מרגש להגיע לקרובים, משפחה וחברים ולהעניק להם באופן אישי הזמנה ייחודית לאירוע הגדול. כמה טוב שהטכנולוגיה היום כל כך מתקדמת שכן ניתן להזמין מגוון של הזמנות מקוריות וייחודיות להפליא ביניהן הזמנות לחתונה תלת מימד, הזמנות יוקרתיות, בקופסא ועוד. אז לאחר שבדקתם צלם לחתונות מומלץ, הגיע הזמן לבדוק סוגי הזמנות ולבחור את הסוג אשר יתפוס את תשומת ליבכם.

מגוון עשיר של הזמנות לחתונה

להלן חלק מהמגוון העשיר הקיים כיום וניתן להזמנה באשר אל הזמנות לחתונה יוקרתיות וייחודיות באיכות גבוהה במיוחד:

  • הזמנות לחתונה גלויה – הזמנה דו-צדדית יפייפייה בצורת גלויה אשר ניתנת בעיצוב מגוון, בשלל צבעים וכיתובים עם שמות המתחתנים והתאריך בצד אחד ופרטי האירוע והטלפונים בצידה השני של ההזמנה. ניתן להוסיף איורים עם כיתוב, רק כיתוב, מפה וכל צורת עיצוב שהיא בכל צבע.

מחיר – 1.3 ש"ח להזמנה לצד אחד ו-1.5 ש"ח להזמנה ל-2 צדדים. ההזמנה הינה על-גבי נייר איטלקי 350 גרם מצופה ועבה. ניתן גם לבחור נייר משי איטלקי מנצנץ ויוקרתי ועלותו 1.8 ש"ח להזמנה לצד אחד ו-2 ש"ח ל-2 צדדים.

  • הזמנות לחתונה יוקרתיות – הזמנות יוקרתיות במגוון עיצובים וצבעים אשר מגיעים עם סרטי סאטן ומתנה. ההזמנה עשירה בצבע, איכות גבוהה ביותר ומודפסת על 2 הצדדים. ניתן לעצב אותה בכל צורה שתבקשו עם תמונות של פרחים, הטבעות, כיתוב בפונט מיוחד ועוד.

מחיר – 2.29 ש"ח להזמנה על נייר איטלקי 350 גרם עבה ומצופה כולל מתנה וסרטי סטאן או 3.59 ש"ח להזמנה על נייר משי איטלקי מנצנץ ויוקרתי עם מתנה וסרטי סטאן.

  • הזמנות לחתונה בתלת מימד (3D) – הזמנות מיוחדות ביותר המדמות את העיצוב, תמונות והמילים כיוצאים מתוך ההזמנה המקורית. ניתן להזמין מגוון של עיצובים, כיתובים, תמונות וצבעים וליצור הזמנה מבריקה וייחודית ביותר.

מחיר – 2.7 ש"ח להזמנה כולל המשקפיים המיוחדים.

  • הזמנות לחתונה פרח – הזמנות לחתונה פרח הן הזמנות ייחודיות אשר נפתחות בצורה של פרח. ההזמנה מגיעה במספר צבעים של אפור, לבן, שמנת ועוד, כוללת סרטי סאטן עבים במגוון צבעים יפים, כאשר ההזמנה מוכנסת לתוך במעטפה בצבע לבן או שמנת וכאשר הינה נפתחת בצורת פרח נגלה הכיתוב, התמונות, האיורים וההזמנה עצמה.

מחיר – 3.8 ש"ח להזמנה בנייר משי איטלקי מנצנץ ויוקרתי אשר כולל מעטפה וסרטי סאטן עבים.

  • הזמנות לחתונה קופסא אישית – הזמנה מהממת המגיעה במגוון של צבעים ועיצובים לבחירה מבחינת כיתוב ואיורים. האלמנט אשר מייחד הזמנה זו הינו כי היא מגולגלת כמגילה בתוך קופסא אישית ייחודית הניתנת למוזמן לאירוע כאשר בנוסף ישנה נגיעה של סרטי סאטן על גבי הקופסא.

מחיר – 4.8 ש"ח להזמנה המגיעה בנייר איטלקי ממשי, מנצנץ ויוקרתי הכולל את הקופסא ואת סרטי הסאטן הדקים במגוון צבעים לבחירה.

  • הזמנות לחתונה סימניה – הזמנה ייחודית המאופיינת בצורת סימניה נפתחת ובתוכה כל פרטי האירוע. בצד החיצוני ניתן להוסיף תמונה של הזוג המאושר, כיתוב, תאריך ועוד במגוון עיצובים וצבעים. ניתן לבחור בעיצוב של סימניה גלויה או סימניה נפתחת וכן להוסיף סרט סאטן. ההזמנה כוללת מעטפות סימניה עשויות משי עבה במיוחד.

מחיר – 3.3 ש"ח להזמנת סימניה גלויה בנייר איטלקי ממשי עבה ומצופה, 350 גרם. 3.8 ש"ח להזמנת סימניה גלויה בנייר משי איטלקי מנצנץ ויוקרתי. 4.4 ש"ח להזמנת סימניה נפתחת ו-4.9 ש"ח להזמנת סימניה נפתחת ממשי איטלקי מנצנץ ויוקרתי.

לפרטים נוספים אודות מחיר הזמנות לחתונה, צלם לחתונות בתל אביב, ירושלים, חיפה ושאר ערי הארץ, הפקת חתונות יוקרה, חתונות בטבע ועוד, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יישמחו לסייע לכם ולהעניק הצעות מחיר ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

דברו עם חברת הדפוס אותה תבחרו ובקשו שיבואו לקראתכם שכן ככל שתזמינו הזמנות יקרות יותר או בכמות גבוהה יותר ייתכן ותקבלו הנחה מסויימת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here