זו השאלה הראשונה שעולה כשניגשים לבחור שירותי בר לאירועים. רגע, למה חשבתם שהתכוונו?!

האלכוהול מלווה את התרבות האנושית שנים רבות, כאשר בכל תקופה מצאו בני האדם תירוץ טוב אחר להשאיר אותו בסביבה, בין אם זה לטובת מערכת העיכול או המעמד החברתי. גם בימינו אנו, כבודו של הכוהל במקומו מונח. אלכוהול יוצר אווירה משוחררת, מרים כל מסיבה, משמח לבב ואת כיס בעליו.

במידה ואתם כבר נמצאים בתוך התהליך הלא פשוט של ארגון החתונה שלכם, בוודאי כבר נתקלתם במוטו החוזר 'זה לא מספיק', המלווה כל לבט ושעל, גם בבחירת שירותי הבר לאירוע.

זה לא מספיק רק שיהיה אלכוהול בחתונה, צריך שיהיה אלכוהול 'מיוחד'. וכמובן, מוזגיו צריכים לשרת את אורחיכם בעודם יורקים להבות אש, כאשר הם מלהטטים בין כוסות 'היי-בול' לקישוטי מטריה.

כן אנו יודעים, קשה שלא ללקות באי שפיות זמנית כאשר אתם בעיצומם של התכנונים וההחלטות לקראת היום החשוב. תמיד רוצים את הכי טוב מתוך הטופ של הטופ.

ובכל זאת, לשם מטרה זאת של איזון נפשי וכלכלי, הכנו כאן כמה הסברים וטיפים מועילים בנוגע לבחירת שירותי בר לחתונה שלכם, אשר בוודאי גם יהיו רלוונטיים אלו מבינכם שהחליטו להשתמש בשירותי הבר הקיימים של אולם האירועים. לקרוא ולשתות.

צוות לעניין

נקודה שכדאי להתחיל ממנה בבחירת שירותי בר אקטיבי לאירועים שלכם היא דווקא בחינת הצוות. עבודה טובה היא פונקציה של הרבה משתנים, אבל סביר להניח שאם הם הצליחו להשאיר עליכם רושם חיובי באירוע לדוגמה, הם יצליחו לשחזר את ההצלחה הזו גם אצלכם.

הנה כמה שאלות שכדאי לשאול לשם לבחינה והשוואה:

  • ראשית, 'בדיקה טכנית' – האם כל עובדי הבר בעלי הכשרה מקצועית לכך?
  • מהו טווח הגילאים הממוצע של העובדים? כדאי שיהיו בשנות העשרים לחייהם, אפשר יותר אך בוודאי שלא צעירים מכך.
  • האם ישנה הקפדה על הופעת הצוות? הם לא חייבים להיות יפים, אלא רק מצוחצחים ולבושים בהתאם.
  • האם ישנה הקפדה על ניקיון הבר במהלך כל האירוע? זהו פרמטר חשוב שכן מעבר לאסתטיקה ההכרחית, הקפדה על ניקיון מעידה על רמה מקצועית גבוהה באופן כללי.
  • כיצד מוזג הצוות את המשקאות? השאלה המסכמת והחשובה ביותר בבחינת שירותי בר. על שאלה זו, עדיף לתת מענה באירוע לדוגמה, אם יש לכם אופציה כזו. יש לשים לב שהברמנים יודעים למזוג מנה נכונה של משקה ולא "כוסות תה" של וויסקי, גם כדי לא לרוקן את הבר ובעיקר כדי לא לטשטש את כל המוזמנים כבר בין הראשונה לעיקרית.

ג'וני או יוני

לאחר שווידאתם את ה 'איך' מומלץ לעבור ל 'מה' ולבחון מה בעצם יזרום בעורקיהם של אורחיכם השתויים והשמחים. ראשית, בררו אילו סוגי אלכוהול הבר מציע וכמובן השוו מחירים. מקובל גם לבדוק את עניין הגשת האלכוהול המזויף שכן קיימים בעלי עסק אשר ממלאים בקבוקי מותג באלכוהול זול וכמובן, פחות איכותי. זאת ניתן לאמת באמצעות בדיקת הספקים שאיתם הבר עובד והאם הם מוכרים או לא, באמצעות בקשה לרכישת בקבוקי מותג שאינם ניתנים למילוי חוזר וכמובן המלצות. הרבה זוגות כיום משדרגים את הגיוון בבר באמצעות הוספת בקבוקי משקה בעצמם להגשה בערב האירוע. מומלץ לבדוק עד כמה פעולה זו באמת תוזיל את העלויות שלכם מול הבר. במידה ויש לכם אפשרות לרכוש את רוב הבקבוקים האלו ללא תשלום מכס, כנראה שכדאי. מעבר לבקבוקים, כדאי גם לוודא שקיים תפריט כלשהו או לחלופין, דרישת ידע בסיסית של עובדי הבר בכל הנוגע לערבוב משקאות- או במילים אחרות- וודאו כי האורחים שלכם יקבלו וויסקי ודרמבוי עם דובדבן בתחתית הכוס, כשהם יזמינו 'מסמר חלוד' מהברמן.

בנוסף, מומלץ לשאול מראש האם הבר מספק כוסות ואם כן אילו? אולי לחלקכם זה נשמע קצת מוזר, אך לא כל בר מביא עימו כוסות וחשוב לבדוק זאת. מעבר לכך, כדאי לבדוק האם ישנה הקפדה של הגשת המשקה בכוס המתאימה לו.

בר שייקים לאירועים – באירוע לדוגמה, ניתן גם להתרשם מפרמטרים נוספים כגון שמירה על טריות המרכיבים במשקאות (בין אם זה פירות, חלב, שמנת, מיצים וכדומה), עמידת הצוות בלחץ ושמירה על אדיבות ושירותיות במקביל, שימוש בבקבוקים שנפתחו רק בערב האירוע ולא לפניו וקירור של משקאות המצריכים זאת, כמו יין לבן או שמפניה, למשל.

בכל הנוגע לעיצוב הבר, גם אם החתונה שלכם תיערך באווירה קלאסית ויוקרתית, ביתית וקטנה, על חוף הים או בקוטב הצפוני, תוכלו למצוא ולהזמין שירותי בר המעוצבים בהתאמה לאופי האירוע שלכם. האופציות רבות וניתן להתאים את מראה ועיצוב הבר למיקום האירוע, בין אם הוא ארוך או קצר, מעוגל או מרובע, חצוי או שלם, מעץ או מפלסטיק, לבן או צבעוני. כדאי גם לוודא כי המידות והגדלים המדוברים מתאימים פיזית לאזור שהוקצה לבר.

קצת בירוקרטיה

במקביל לרמת המקצועיות, כדאי לבדוק אם לבר שבחרתם ישנן כל התעודות הנדרשות על מנת לתת לכם שירות לחתונה:

  • תעודת עסק
  • תעודת כשרות
  • אישור מכירת והגשת משקאות אלכוהוליים
  • ביטוח

גם בחוזה שתסגרו מול ספק הבר שלכם, חשוב לוודא מספר דברים ולדעת מה קורה במידה והעסק לא עמד באחד או יותר מן ההתחייבויות הבאות:

  • לא תהיה הגבלת זמן ביום האירוע (גם אם אורחיכם יחגגו עד אור הבוקר)
  • לא תהיה הגבלה של כמות האלכוהול ביום האירוע
  • אילו משקאות בדיוק כלולים במחיר שסוכם ויוגשו לאורחים
  • תופיע הצהרת התחייבות של הבר לא להגיש אלכוהול מזויף
  • כמובן כמו בסגירת חוזה עם כל ספק – מחיר מדויק וסופי.

התשובה לשאלה

היום, רואים פחות זוגות אשר בוחרים באופציית הבר האקטיבי לחתונה שלהם. יכול להיות באמת משום שהעלות הנוספת אינה שווה את האטרקציה ואולי מפאת השם הרע שיצא לתופעת "השקיית האורחים" בחתונה. בכל מקרה, הרבה פנים לאקטיביות וכיום ברים רבים מנסים לבדל את עצמם עם תוספות כגון מתוקים ומאכלים מיוחדים על הבר, משקאות מעוטרים, קינוחים 'מחוזקים' ועוד רבים וטובים. כך או כך, כנראה שהבר המושלם הוא זה שעובדיו מקפיצים את אורחיכם השתויים הביתה ועד שזה לא יקרה, אנא הקפידו על נהיגה בפיכחות לפני הכול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here