קבלת הפנים שמכניסה מיד את האורחים לעניינים
קרדיט: מבראשית

כולם יודעים עד כמה חשוב הרושם הראשוני. כשמתכננים אירוע, חשוב במיוחד להקדיש תשומת לב לקבלת הפנים – אווירה נכונה שעוטפת את האורחים באנרגיות חיוביות במיוחד כבר מהרגע הראשון מבטיחה המשך אירוע מוצלח והמון מחמאות ביום שאחרי (וגם תוך כדי האירוע).

מוזיקה מכל הלב לכל אירוע מכל סוג שהוא

הדרך הטובה ביותר לייצר את האווירה הרצויה היא באמצעות מוזיקה. מוזיקה מחברת בין אנשים, מרגשת אותנו, גורמת לגוף שלנו לזוז מעצמו וממלאת אותנו בנחת אמיתית. להקות לאירועים עם רפרטואר מגוון יודעות להתאים את עצמן לאופי של האירוע ובעיקר לאופי של האורחים, כך שכל אחד ואחת מהם ירגישו שהלהקה מנגנת במיוחד עבורם את המוזיקה האהובה עליהם ביותר.

בנוסף להרמוניה עם הלוקיישן והמהות של ההתכנסות – בין אם מדובר באירוע עסקי ובין אם פרטי, בין אם אינטימי ובין אם מרובה משתתפים, בין אם בחורף ובין אם בקיץ – להקה מנוסה תפגין ייחודיות. בהקשר זה כדאי לזכור שבמקרים רבים, גם כשהאירוע מושקע, נוצרת תחושה של "Been there, done that", ולכן הטוויסט המסוים חשוב כל כך.

להתבלט מבלי להשתלט על האירוע

קבלת הפנים לא "רק" מעוררת רושם חיובי אצל האורחים אלא גם מייצרת ציפיות להמשך האירוע, ובפרט מסמנת את אופיו. בהתאם אתגר נוסף שניצב בפני להקה לקבלת פנים הוא לנגן מוזיקה שתהיה נוכחת אבל לא יתר על המידה, כך שניתן יהיה להתרשם גם מהמרכיבים האחרים בחתונה, ברית המילה, השקת המוצר וכו'.

גם מציאת המינון המדויק בין דומיננטיות מצד אחד לבין היעדר שתלטנות מצד שני מחייבת ניסיון רב ויכולת גבוהה לקרוא את הסיטואציה ולהרגיש את הקהל. מפתח חשוב אחר הוא להקה שעושה שימוש במגוון רחב של כלי נגינה, כך שגם המוזיקה שתושמע בזמן שהאורחים מתאספים תהיה מגוונת וכן מותאמת במדויק להתרחשות.

השילוב המושלם של כישרון וניסיון

"מבראשית" היא להקת חתונות שמנגנת כמובן בכל סוגי האירועים, ובעיקר מצליחה להתחבר לכל בני האדם, בכל הגילאים ועם כל הטעמים המוזיקליים. ה"סוד" של הלהקה, שמשמחת אורחי אירועים כבר יותר מ-20 שנה, הוא אהבה. אהבה גם למוזיקה וגם לאנשים. אל האהבה מצטרפים הכישרון, המיומנות, הניסיון והמחויבות המלאה לספק את קבלת הפנים המושלמת. אם גם אתם רוצים לפתוח את האירוע שלכם ברגל ימין ועם האווירה הנכונה, מוזמנים ליצור קשר עם "מבראשית" בטל' 050-2575273.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here