'מתוק לו מתוק לו'

סוף כל סוף הגיעה החתונה, עד שכבר הכנסנו עצמנו לבגדים המאלפים, אשר גם כך תלויים על חוטו של תפר, נראה פתאום כל כך חבל להרוס את זה עם בשר או דגים. אם כבר חוטאים, אז לפחות לעשות זאת עם הדברים השווים באמת – המתוקים…

כל זה טוב ויפה עד שנכנס האלכוהול לעניינים וכידוע, הוא בעניינים מהר מאד. בערך בשלב הזה, בחתונה אשר מתוכננת בקפידה, הגבולות מיטשטשים והבופה של המתוקים יוצא החוצה. יאללה להסתער.

אפשר קצת שוקולד עם השוקולד שלי?

חברות קייטרינג מציעות היום תפריטים עם מגוון של ממתקים שמטרתם לפנק אתכם ואת האורחים המשתתפים בשמחתכם. ממיטב הטעמים, הצבעים והצורות, יש הרבה ממה מלבחור: עוגות חתונה, עוגיות, גלידות, פירות וקינוחים מיוחדים.

הקינוח החשוב ביותר הוא העוגה הפוטוגנית המוכרת לכולם בתור עוגת החתונה. את העוגה אפשר להזמין דרך חברת הקייטרינג אותה תבחרו לכל האירוע, או שתוכלו להזמין מקונדיטוריות נבחרות. בנוסף, אפשר לתת גם טאץ' אישי לכל המיקס: בובות, עיטורים, כיתובים וכד'. זו העוגה העיקרית שלכם, עשו אותה כזו. רק אל תשכחו שבסופו של דבר מדובר במאפה שצריך להיות אכיל, לכן בחרו בטעם שיתאים לקהל הרחב.

לאחר מחשבה רבה על העוגה איתה תצטלמו, אל תתעצלו עם שאר המתוקים. חשוב להציע מגוון של קינוחים בכל חתונה, כדי שהחך אף פעם לא יהיה משועמם. אפשר להציע ממיטב השוקולדים, הפירות והגלידה, אך יש להתחשב במקום עצמו ובעונה. מומלץ לבחור מפירות העונה למי שלא ממש חפץ להעלות כמה קילוגרמים, ולאמיצים מבין אורחיכם יש באפשרותכם לבחור קינוחים מיוחדים כמו: סופלה ומוס שוקולד, צמר גפן מתוק, קרפים, פנקייקים, באמת אין סוף להנאות הקטנות.

על אמונה ושקלים

כשרות הינה פקטור חשוב, צריך להתחשב בשומרי המסורת. אם האוכל המוגש באירוע הוא בשרי, כדאי שהקינוחים שיוגשו יהיו פרווה. אך אל חשש, למרות אמונות מוכרות, כשרות כבר לא גורעת מהאיכות של האוכל, במיוחד כאשר מומחים מכינים אותה. בכל זאת יש הבדל בין פרווה לחלבי, כך שאם אתם מעוניינים בקינוח יותר איכותיים, הזמינו גם קייטרינג חלבי או צמחוני לכל האירוע.

כמובן שהמתוק לא רק עולה בשומנים, אלא גם בכסף. עלות עוגה אישית נעה בין מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים, תלוי כמה אתם רוצים ויכולים להשקיע בה, אותו שיקול גם פועל על שאר הקינוחים. ככל שמשקיעים יותר במגוון, כך זה עולה יותר. זכרו, בבר מתוקים הזול ביותר הוא לא בהכרח מה שינעים את זמנם של האחרים, עם הקינוחים שאתם תחליטו עליהם, ייצאו האורחים מן האולם וסביר להניח שהמטרה היא להוציא אותם עם חיוך מרוח על פניהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here