בחירת טבעת אירוסין
קרדיט: freepik

כל גבר אשר עומד בפני הצעת נישואין לבת הזוג שלו, תמיד חושש שהתשובה של בת הזוג לשאלתו הרת הגורל תהיה שלילית. על מנת לקבל תשובה חיובית מבת הזוג, חשוב כמובן לשמור על מערכת יחסים יציבה, איכותית ונעימה, לפתח את הקשר ואת האהבה שבין בני הזוג וכמובן, להפתיע את בת הזוג עם הצעת נישואין מיוחדת ומרגשת, אשר תותיר אותה חסרת מילים ועם אהבה והתרגשות כה משמעותיים, שיגרמו לה להגיד את המילה שכל גבר הכי רוצה לשמוע לאחר הצעת הנישואין: "כן". כמובן שמלבד זאת, אין להקל ראש בבחירת טבעת האירוסין הטובה והמתאימה ביותר לרגע ההצעה. אם אתה תוהה כיצד עליך לבחור את טבעת האירוסין האידאלית לבת הזוג שלך, שתגרום לה להשיב בחיוב להצעת הנישואין, כדאי שתקרא את הדברים הבאים.

טבעת אירוסין מזהב צהוב- חובה?

ללא מעט גברים יש תמונה בראש הנוגעת לטבעת האירוסין האידאלית לכל אישה. לרוב, תמונה זו תציג להם טבעת מזהב צהוב, אשר מכילה במרכזה יהלום בגודל כזה או אחר. אולם, חשוב מאוד לדעת שלא כל אישה מתחברת למראה טבעת האירוסין הקלאסית. כך לדוגמא: ממש לא חייבים לבחור טבעת מזהב צהוב. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין יפיפיות, מעוצבות ומקסימות, אשר עונות על טעמן של נשים רבות. אותן טבעות אירוסין, לא עשויות דווקא מזהב צהוב כי אם מזהב לבן ואפילו מכסף. לכן, בטרם אתם מתקבעים על טבעת העשויה אך ורק מזהב צהוב ובהתאם, מחפשים רק בקטגוריית הטבעות הללו את הטבעת הרלוונטית לבת הזוג שלכם, כדאי שתדעו שישנן עוד לא מעט אופציות לטבעות אירוסין ייחודיות, שחשוב וכדאי להתוודע אליהן.

טבעת אירוסין המכילה יהלום

לגבי יהלום בטבעת אירוסין, הרי שלרוב זה כבר טאבו. טבעת אירוסין לרוב תהיה חייבת להכיל יהלום או מספר יהלומים. כל אישה אשר חולמת על טבעת האירוסין שהיא תקבל ברגע הגדול בחייה, חולמת בין היתר על היהלום שתכיל הטבעת. על מנת להדהים את אשתך לעתיד ברגע הצעת הנישואין, כדאי שתבחר עבורה טבעת מעוצבת ומיוחדת, המכילה בה יהלום או כמה יהלומים, בהתאם לתקציב העומד בפניך, לטעמה של בת הזוג ועוד. ניתן למצוא כיום טבעות אירוסין מעוצבות המכילות יהלומים קטנים- טבעות אלו מתאימות לכל אישה אשר איננה אוהבת טבעות מוחצנות מדי. טבעות אירוסים המכילות יהלומים קטנים הן טבעות עדינות. כמו כן, ניתן למצוא גם טבעות אירוסין המכילות יהלום גדול במרכז הטבעת ושיבוץ יהלומים סביב הטבעת. מדובר בטבעות יוקרתיות ומוחצנות יותר, אשר מתאימות לכל אישה שאוהבת טבעות מסוג זה. בסופו של עניין, הדבר שהכי יסייע לך בבחירת הטבעת לבת הזוג שלך, הוא הכרות עם בת הזוג ועם טעמה הייחודי בתכשיטים בכלל ובטבעות אירוסין בפרט.

טיפים נוספים לבחירת טבעת אירוסין מושלמת

חשוב מאוד לדאוג להציג את טבעת האירוסין שרכשתם ברגע הצעת הנישואין בצורה הטובה ביותר. כך לדוגמא: אם בחרתם להציע נישואין בשעות הלילה, בחושך, חשוב מאוד שתמקמו את עצמכם ואת בת הזוג שלכם במקום בו יש תאורה, אשר תאיר את הטבעת ותדגיש עד כמה היא מיוחדת. כמו כן, אם מדובר בהצעת נישואין בשעות היום, חשוב להתמקם במקום הטוב ביותר מבחינת האור, אשר יאיר את הטבעת בצורה הטובה ביותר וידגיש את הייחודיות שלה בפני בת הזוג שלכם. בחירת טבעת אירוסין להצעת הנישואין חייבת לבוא בד בבד, עם תכנון ההצעה בצורה הטובה, המקורית, המיוחדת והמדהימה ביותר שיכולה להיות.

 

בלויס תכשיטים מתמחים ביצור תכשיטי זהב ויהלומים.

רחוב הרקון 17 רמת-גן קומה ב‫’

03-6005024

בואו להנות מאוירה נעימה ויחס אישי
לויס תכשיטים מתמחה במגוון תכשיטים משובצים ביהלומים במחירים לכל כיס בהתאמה אישית הישר מחנות המפעל אשר נמצאת בליבה של תעשיית היהלומים‫.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here