גני אירועים באזור השרון
קרדיט: artista-israel.com

אירועים של פעם בחיים דורשים מתחם אירוע יוקרתי, מטופח, מרשים וקסום. גני אירועים באזור השרון אפשר למצוא בקלות, אך מתחם כמו ארטיסטה יש רק אחד. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר בעבור האירוע שלכם עם דגש על קולינריה ברמה גבוהה, חייגו עכשיו לקבלת רשימת תאריכים פנויים בגן האירועים ארטיסטה. המתחם מארח אירועים פרטיים ועסקיים עם אפשרות לחופה תחת כיפת השמיים ואירוח משולב שכולל גם גן אירועים ומתחם מתחם מקורה וממוזג.

כמה אורחים אפשר להזמין לאירוע?

אתם בוחרים האם להזמין לאירוע את כל החברים שאספתם במהלך שנות חייכם או רק את אלו שאתם נמצאים בקשר קרוב עמם. על קיבולת כמות האורחים בגן האירועים להתאים למספר המוזמנים שלכם. הקפידו שלא להזמין כמות אורחים שחורגת מהקיבולת של המקום בכדי להימנע מצפיפות. כמו כן, נרצה להימנע מבחירת גן אירועים גדול בעבור כמות קטנה של אורחים. אל תשכחו להשאיר לעצמכם טווח ביטחון שיאפשר הזמנה של עוד כ-50 אורחים. כך למשל, בעבור אירוע עם 200 מוזמנים נבחר גן אירועים שמתאים ל-250 אורחים.

מחירים של גני אירועים באזור השרון

הקפידו לברר את העלויות בכל גן אירועים בנפרד. תמהיל השירותים אינו זהה בכל גני האירועים באזור השרון, אל תשערו ששירות מסוים כלול במחיר אלא אם הדבר כתוב במפורש בהסכם. לרוב, גני אירועים באזור השרון קובעים את המחיר על פי עלות לאורח. אם חשוב לכם שלא לחרוג מהתקציב כדאי לברר כיצד מתומחרות המנות ומה כלול במחיר. במידה והמחיר כולל תוספת בעבור תקליטן ואטרקציות, כדאי לשאול האם ניתן לבטל את התוספת ולבחור בעצמכם בספקים חיצוניים. אל תשכחו להשאיר 10% מהתקציב להוצאות לא צפויות של הרגע האחרון.

האווירה שיש בגן האירועים צפויה להשפיע על האירוע שלכם. ההעדפה של רוב הזוגות, המשפחות ובעלי העסקים היא אווירה יוקרתית, אלגנטית ומודרנית עם קריצה של טבע. מתחם האירועים ארטיסטה מעוצב ומתוחזק בקפידה במטרה לייצור אווירה נעימה, מזמינה, אינטימית ומרשימה בכל סוגי האירועים. המתחם מתאים לאירועים בשעות הערב וגם לאירועים בשעת צהריים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here