קרדיט לתמונה: www.troya-garden.co.il

יש אירועים שאי אפשר לחזור עליהם, אירועים כמו בת או בר מצווה, למשל, שמסמלים הרבה יותר מטקס התבגרות לפי המסורת היהודית. אנחנו מתייחסים לגיל החשוב הזה באהבה משום שאנחנו יודעים שזהו הגבול שבין עולם הילדות המתוק שבו מותר הכל לבין עולם המבוגרים שבו כבר הכל נראה אחרת ודורש יותר אחריות. בהתאם לכך, אנחנו רוצים לציין את האירוע החשוב הזה שהוא בעל משמעויות רוחניות רבות בצורה הטובה ביותר, כאירוע שלא שוכחים. כשמחפשים אולם לבר מצווה האפקט המרשים שנותן אולם מפואר ומעוצב היטב עושה את שלו. אנחנו רוצים שהנוער יתרשם לטובה, המשפחה והמוזמנים ייהנו מכל הטוב שאפשר להציע ובכך להתחיל את המעבר לעולם המבוגרים בחגיגה מרשימה. עוד אנחנו רוצים לוודא שאולם כזה יתאים מבחינת האפשרויות שלו לעונות השנה משום שנוער הוא דינמי יותר בדרישות שלו ולכן גם מעדיך מסיבה פעלתנית יותר מהרגיל ועם אטרקציות רבות. גן אירועים טרויה מציע לכם מתחם גדול ורחב שמתאים למסיבה בכל היקף מוזמנים שתרצו עם הרבה מאוד מקום לכל גימיק והפעלה שתרצו להביא לבני הנוער שלכם.

התאמה לכל גיל

במסיבת בר מצווה יש היבט חשוב נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו כשעורכים מסיבה גדולה. בדרך כלל, המסיבה אמנם מיועדת לבני הנוער והחברים של הנער בר המצווה, אולם יש גם קהל רב של מוזמנים מבוגרים ובני משפחה שגם להם צריך להתאים החלל שבו חוגגים. הפרדה מוחלטת ונוחה בין הרחבה שבה הנוער ואחרים רוקדים ונהנים מאטרקציות שמתאימות להם היא חשובה מאוד לכל מסיבה מעורבת גילים כזאת. חשוב גם שיהיה מקום כמו לאונג' לאורחים שרוצים לשבת לדבר ולהתוודע לשאר האורחים, וזה בדיוק מה שמציע לכם גן אירועים בשפלה מהסוג הזה. מתחם שיש בו חללים ופינות שמתאימות לכל אחד ולכל סוג של מסיבה.

שירותים של אנשים מקצועיים ואיכותיים

עיצוב האולם וגן האירועים לפי טעמכם נעשה כאן בצורה מקצועית, כל שתקבלו תפאורה נהדרת לכל בר או בת מצווה ולכל חתונה. עוד תמצאו מטבח עם תפריטים שמתאימים לכל קהל ולכל טעם, כולם מהמטבח העילי של השף הנודע והמוערך של גן אירועים טרויה. גם במסיבות כאלה תוכלו להזמין אוכל שילדים ונוער אוהבים במיוחד כדי שייצאו מרוצים מכך שהם מקבלים אוכל מפנק שמתאים לגילם ולא רק "אוכל של גדולים". האולם והגן מתאימים לאירועים בכל עונות השנה בנוחות ובצורה נעימה והוא מספק גם שירותי דיג'יי וכל בקשה אחרת שיש לכם לאירוע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here