תפריט למסיבת רווקות

החברה הטובה שלכן עומדת להינשא וזה הזמן לערוך מסיבת רווקות מהנה ואיכותית. יש המון סידורים כשרוצים לארגן מסיבת רווקות, ואחד מהם הוא כמובן עניין הכיבוד- מה נאכל? אין דבר כזה אירוע בלי אוכל ושתייה, הנה תפריט למסיבת רווקות.

מתחילים עם נשנושים

בין אם אתן מארגנות את הכיבוד לאירוע בעצמכן או הולכות על משהו מאורגן, כדאי להתחיל את מסיבת הרווקות לאט וברגוע, לארגן איזה שולחן למבלות שרק הגיעו עם סלטים, עוגיות וקרקרים למיניהם, לצד שתייה קלה או חמה, נספרסו יהיה נהדר וימריץ אותנו כמו שצריך לקראת הערב הגדול, גם יינות לא כבדים ויקרים מדי יכולים להתאים להתחלה.

ממשיכים עם מנות עיקריות

אחרי שעברנו שליש או חצי מהמסיבה אפשר לשבת ולאכול כדי לצבור כוח לחלק השני. אין נוסחה אחת נכונה של תפריט למסיבת רווקות, זה תלוי ברצונות של המבלות, במיוחד אם יש בינינו צמחוניות. אבל באירוע כל כך שמח כמו מסיבת רווקות, כשאין גברים בסביבה ואלו רק אנחנו, אפשר פעם אחת ולשם שינוי לאכול את מה שאנחנו אוהבות בלי ייסורי מצפון. אז אם ג'אנק פוד מדבר אלינו, אפשר ללכת על המבורגרים, או על שווארמה שאנחנו מעמיסות בעצמנו על פיתות עיראקיות או באגטים. אפשר להזמין מבחוץ אבל אפשר גם להכין בעצמנו.

בשר פחות מדבר אלינו? אפשר כמובן ללכת על פיצה, כי אין אנשים שלא אוהבים פיצה. מתארגנים מראש על כמה מגשים בכמות שתספיק לחצי מגש לפחות לכל מבלה. אם יש ביקוש אפשר גם לשלב בהזמנה טוסטים, זיוות או מאפים אחרים הנמכרים בפיצריות.

אם המנות הנ"ל כבדות מדי בשבילנו, אפשר ללכת על סנדוויצ'ונים קטנים וחמודים, בטוח שנתקלתן בלחמניות העגוולות והחמודות שגודלן חצי משל לחמניית המבורגר סטנדרטית, ניתן למלא אותן בחסה וכמה ירקות עם חביתה, גבינה צהובה ועוד.

מסיימים עם מתוק

השליש האחרון של המסיבה צריך להיות מפנק ומתוק, בדיוק כפי שאנו רוצות שהחברה שלנו תיכנס לחופה רגע אחרי שתעזוב אותנו. לכן אפשר ללכת על בר מתוקים הכולל שוקולדים, עוגות ופינוקים אחרים. אם הכשרות חשובה אפשר להביא כמה מגשי פירות טעימים ומעוצבים.

מה נשתה?

כמובן שאין מסיבה בלי אלכוהול, אבל בניגוד לאחרים, אנחנו שותות עם טעם, לא מעמיסות ומעמיסות עד שהקיבה אומרת שנמאס לה. לכן בין אם החלטנו לטפל באלכוהול בעצמנו או להביא בר מקצועי, חשוב לא להפריז בכמויות, נוציא את הכסף על דברים אחרים. היתרונות של בר מקצועי ברורים: נוכל לשתות קוקטיילים טעימים שיכינו בשבילנו בזמן שאנו עסוקות בחגיגה בלבד, אבל מדובר בהוצאה די משמעותית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here