תסרוקות כלה – דברים שצריך להקפיד עליהם
קרדיט: חי שושן

אחד הדברים המהותיים ביותר עבור מרבית הנשים שנמצאות בארגון החתונה שלהן, הוא כל הנושא של המראה שלהן ובפרט עיצוב השיער.

בעוד שהגברים לא נדרשים להתעסק בזה זמן רב וגם לא צריכים להשקיע בכך יותר מדי מחשבה, אצל הנשים זה הרבה יותר מורכב. הן צריכות להחליט איזו שמלה ללבוש, איזה נעליים לנעול, האם לענוד תכשיטים או לא ואם כן אז מאיזה סוג. יש כמובן את העניין של האיפור וכאמור את כל החלק של התסרוקת.

מאחר ומדובר באירוע מיוחד, חד פעמי ובלתי נשכח, הרי שמרבית הנשים יעדיפו לפנות אל מעצב מקצועי בשביל שיטפל בשיער שלהן. הן לא יוותרו על כך, גם בגלל העובדה שהוא יכול לספק להן תסרוקת ייחודית, הוא ידע לעשות עבודה מקצועית ואיכותית, לעמוד בזמנים על פי הארגון ביום האירוע, ומעבר לכך, הן יוכלו להתפנק אצלו, דבר שהוא מאוד חשוב עבור נשים ביום מלא לחץ ומתח, כמו יום החתונה.

תסרוקות כלה תמיד היו דבר ייחודי ושונה. מעטות הכלות שבוחרות שלא לעצב את שיערן ולא לעשות איתו משהו מיוחד ביום חתונתן. זה נובע מסיבות שונות, בין אם זה מתוך רצון להיראות הכי יפות ומיוחדות שאפשר, בין אם זה מתוך הבנה שזה היום שלהן והוא לא יחזור על עצמו, ובין אם מתוך ידיעה שהן עומדות להיות מצולמות באינספור תמונות שיתעדו את האירוע. מן הסתם, הן ירצו להיראות במיטבו בכל אחת ואחת מהתמונות.

כחלק מתהליך הארגון של האירוע כולו, על הנשים לעבור על קטלוג של תסרוקות כלה, וביחד עם המעצב להחליט מה נראה להן, מה יכול להתאים לשיער שלהן. צריך לומר בהקשר זה, שיש הרבה מאוד נשים שבאות כמובן עם רעיון משלהן ואז המעצב, במידה והוא יכול, פשוט צריך לבצע אותו. בכל מקרה, תמיד טוב להתייעץ איתו לפני כן, על מנת שהעיצוב יתאים ויענה על הצרכים של הכלה.

על מה חשוב לשים לב כשמחליטים על תסרוקת כלה

מעל לכל, צריך להקפיד ולשים לב על בחירת המעצב. מרבית הנשים סביר להניח ייבחרו להשתמש במעצב שלהן, מישהו שהן מכירות ויודעות שהוא טוב. אך במידה ולא, חשוב לבחור מישהו מומלץ, מישהו מנוסה, עם ידע נרחב בתחום, יצירתי ובעל רעיונות ייחודים. בשני המקרים אגב, רצוי להזמין מקום מראש, מספיק זמן לפני האירוע, בשביל שלא יהיו עיכובים מיותרים.

לגבי התסרוקת, הרי שיש לבחון אותה ביחס למראה הכללי של הכלה, קרי השמלה ושאר הפריטים שהיא תלבש ותענוד באותו יום, ביחס כמובן למבנה ואופי השיער שלה, אך גם ביחס לתנאי מזג אוויר. אף כלה לא רוצה לגלות שהתסרוקת שלה נהרסת בגלל שהמעצב לא התאים אותה לגשם או לחות. יש להתייחס לכל פרט קטן בשביל להעמיד תסרוקת ייחודית ויפה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here