קרדיט: PIXABAY

אתם מתחתנים בקרוב ובטח כבר חשבתם על הכל, אבל לפני שאתם מגיעים לאולם, יש לכם יום שבו אתם הולכים לבלות עם הצלם שלכם.

באותו יום שאתם מבלים עם הצלם הוא יקח אתכם לכל מיני מקומות להצטלם, אבל מה קורה שזה לא באמת המקום שבו אתם רוצים להצטלם? אולי חשבתם על משהו אחר ויש לכם מקום מגניב שאתם חושבים שיכול להתאים לכם יותר?

חתונות הן זמן של שמחה ואושר, אבל הן גם יכולות להיות מאוד מלחיצות. זוגות רבים נהנים מכך שצלמי חתונות מקצועיים מצלמים את היום המיוחד שלהם. עם זאת, עם העלייה האחרונה בפופולריות של מצלמות דיגיטליות ואפליקציות צילום, יותר אנשים בוחרים באפשרויות זולות יותר או בחינם עבור צילום החתונה שלהם.

חשוב לזכור שתמונות החתונה שלכם הן השתקפות שלכם הן כיחידים והן כזוג. אז אם אתם באמת רוצים לקבל תמונות שמראות את האהבה ביניכם ואת האיכות שנכנסת ליום הגדול שלכם – שקול לשכור צלם מקצועי שישתמש בציוד יקר כדי לצלם תמונות מדהימות.

אנשים מסוימים עשויים לחשוב שצילומי חתונה נצפים רק במדיה חברתית או מועלים בבלוגים או באתרי אינטרנט כדי לקבל קצת יותר תשומת לב. אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהם לא בדיוק המקומות שבהם כל זוג יאהב להצטלם.

המקום צריך להתאים לאופי של הזוג, לספר את הסיפור האישי והמיוחד של הזוג וגם להיות חלק מהחוויה של אותו היום והכי חשוב מקום קרוב לאולם ושלא יהפוך את היום המיוחד להיות מורכב ובעייתי.

אספנו כמה מקומות מיוחדים שכדאי לכם להכיר רגע אחד לפני שאתם הולכים עם הצלם שלכם לאותם מקומות "חרושים" שכמעט כבר כל זוג בישראל הצטלם בהם.

כמה מקומות מיוחדים לצילומי חתונה כוללים את חוף הים, פארק או אפילו בית קפה. הכל מסתכם ביצירתיות ובאופן שבו הצלם יכול להשתמש בכישוריו כדי להפוך את הסצנה לייחודית.

הצגת פרספקטיבה חדשה היא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בצילום. פרספקטיבה חדשה גורמת לרוב לאנשים לראות דברים אחרת ולהעריך משהו שהם מעולם לא ראו קודם לכן.

היצירתיות של צלם היא מה שמייחד אותם מצלמים אחרים – בין אם זה עשה זאת בעצמך או מומחה, הם מסוגלים לצלם תמונות ייחודיות ובלתי נשכחות.

דגשים לבחירת מקום לצילומי חוץ לחתונה

אז אתם יודעים שיש כמה דברים שקובעים איפה תצטלמו, לא רק הבחירה האישית שלכם אלא יש עוד כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון.

חלק מאותם דברים הוא כמובן העונה בשנה, אם מדובר על חתונה בחורף אתם לא רוצים להצטלם בימים של גשם סוער שאי אפשר לצאת בכלל מהאוטו.

בשביל זה צריכים למצוא מספר לוקיישינים לצילום חתונה בחורף, כאלו שיתאימו לתנאי מזג האוויר, למרות שבישראל יש בממוצע רק 40 ימים של גשם, עדיין אם יום החתונה שלכם נופל על אחד מהימים האלו זה לא הדבר הכי נוח שאתם רוצים שיקרה לכם.

כמובן צריכים לקחת בחשבון לא רק את העונה בשנה אלא גם גורמים נוספים כמו המיקום של אולם האירועים, אם אתם חוגגים חתונה בחיפה אתם לא תצאו ליום צילומים בבאר שבע, רק קצת קיצוניים לצורך הדוגמה, אבל חשוב להבין שהצילום של החתונה צריך להית קרוב לאולם שבו מתחתנים בשביל שתוכלו להגיע בזמן לאולם וגם יהיה לכם יותר נוח להתארגן בכמה דקות שלפני החתונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here