מחירון הפקת חתונות

רבים תוהים מה סוד הפקת חתונה. אנחנו טוענים שהכל מתחיל בתקציב, עלויות וסדר עדיפויות.  בואו ונסקור יחד את הדברים כפי שהם ונתהה על קנקנם על פי סדר חשיבותם.

יום חגכם נראה כמתחיל ומסתיים בארבע שעות על פי מחשבת רוב האנשים ושוכחת להזכיר כי לא פעם נתקלים אנו במגוון של אירועים שלא מתוכננים כראוי והאכזבה אינה מאחרת לבוא.  את הזיכרון מהאירוע , טוב או רע, תסמכו על האורחים שלכם, הם ישמרו עוד זמן רב. איך בונים אירוע בצורה נכונה? הכל שאלה של תקציב, עלויות וסדר עדיפויות.

בחירת שירותים ועלויות כספיות 

חלק מהשירותים המוכרים של הפקת חתונות כגון הזמנות לחתונה, בחירת תקליטן לחתונה לרבות שירותי מוסיקה מותאמים  למוזמני האירוע לצד בחירת אטרקציות לחתונות עם תשומת לב לעלויות המותאמות לכל כיס. במסגרת הפקת אירועים נוכל לעמוד את מגוון השירותים כל אחד על פי יכולתו האישית או התקציב שהוא מציב לעצמו.

הטבלה הבאה תציג בפניכם עלויות הפקת חתונות החל מאטרקציות לחתונה ועד תקליטן לחתונה והזמנת הזמנות:

שירות עלות
תקליטנים 3000-8000 ש"ח
הזמנות חתונה 570-800 ש"ח
אבטחה  120-150 ש"ח
ליצנים, דיילות, רקדנים 900-1300 ש"ח
צילום רגיל 2000-6000 ש"ח
צילום מגנטים 800-1000 ש"ח
תוספת אלבום מעוצב 150-300 ש"ח
הפקות אירועים 5000-6000 ש"ח 

הזמנות חתונה – אומנם מדובר בשלב טרם אירוע, אך אנשים שמתמחים בהפקת אירועים בכלל וחתונות בפרט יעידו, שהזמנות חתונה מבשרות על סוג האירוע שעומד להתרחש. הזמנה צבעונית תבשר על חתונה שונה מזו שההזמנות שלה צנועות ופשוטות. מצד שני, כסוג ההזמנה כך גודל האכזבה. תעשו את זה אישי, זה הכי טוב שיש.

תקליטן לתקליטן – כפי שכבר הוזכר לא פעם שירותי מוסיקה משובחים הם המנצחים בסופו של דבר על האירוע, ממקרים עברו עולה כי לא פעם הגיעו אורחים הנחשבים לאכלוסיה מבוגרת והמוסיקה שהושמעה ברקע לא התאימה לרוחם לרבות אופיים, לצד זאת ניתן גם להתקל בסיפורים מביכים של אורחים שסיפרו על מיחושים בבטנם בעקבות אכילה של אוכל לא טרי או מקולקל.

אטרקציות לחתונה – בכל אחד מאיתנו יש את הרצון לאירוע מושלם, נכון להיום ההיצע גדול ביותר וניתן לראות לוליינים נתלים באוויר ומשליחים אלפי פרחים ורודים ולבנים על אורחי האירוע, במקביל ניתן לראות מיצגים של בובות על קביים המחליפות בכל שעה עגולה תלבושת מרהיבה כזאת או אחרת, כולנו מכירים גם את הדיילות הנאות המקבלות את פני האורחים בנועם ואף את הכנריות היפות המנעימות לאורחים את הזמן במוסיקת רקע נעימה. חשוב לשים דגש שהאטרקציות יתאימו לגיל המוזמנים, אופיים, ואפילו לסטטוס שלהם מבחינה דתית.

כל מה שנותר לכם זה לשבת עם בעלי המקצוע המתאימים ולהחליט איזה אירוע אתם רוצים להרים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here