ליל הכלולות – החתונה נגמרה, לאן נוסעים?

הייתה חתונה נהדרת, בודאי עוד ידובר בה רבות בקרב השפחה והחברים. זה עתה סיימתם לפזז ערב שלם, לחייך, לארח, להתרגש. אתם בודאי מותשים, וחושבים על שינה מתוקה ואולי גם על דברים אחרים…

רוב הזוגות בוחרים לשכור חדר בבית מלון (לרוב לא רחוק מאזור האירוע) ולבלות את ליל הכלולות שם. אולם רצינו לפתוח בפניכם את האפשרות הנוספת – צימר רומנטי.

נכון, אחרי יום שלם שהתרוצצתם, רקדתם, שמחתם, התרגשתם עד קצה גבול היכולת, קשה לעצמכם לדמיין אתכם נוהגים עוד כמה שעות לצימר מבודד אי שם. אולם, טיפה השקעה יכולה להשתלם מאוחר יותר בצורה הטובה ביותר. המטרה – הירגעות ביום שאחרי. צימר רומנטי, מושקע המיועד כולו לזוג אוהב שרוצה להתבודד, הוא מקום נפלא ליום שאחרי. אמנם תשקיעו עוד קצת זמן בנהיגה, אולם תגיעו למקום מבודד עם נוף מרהיב, בקתת עץ רומנטית ומושקעת והכי חשוב – שקט. תוכלו ליהנות מבוקר רגוע, להתפנק עם ארוחה דשנה, אחרי שאתמול בודאי לא טעמתם מכל האוכל הטעים שבחרתם. ברובם המכריע של הצימרים ישנו ג'קוזי, בריכת שחייה, ושירותי ספא – כך שחווית הפינוק היא מקיפה ושלמה.

לאותם זוגות שבחרו לבלות את ליל הכלולות בבית מלון – זוהי בחירה טובה לכל הדעות, אין ספק שהנוחות של נסיעת דקות בודדות למלון היא יתרון עצום. חשוב שתבחרו מלון נעים, שתוכלו לראות את עצמכם חוזרים אליו בשמחה. בררו מראש מהי שעת פינוי החדר ותכננו את הבוקר שאחרי, כך שתוכלו ליהנות מארוחת בוקר בריאה ומפנקת. ידעו את המלון מבעוד מועד שאתם הולכים להתחתן – מי יודע, אולי ישדרגו את החדר שלכם לסוויטה יוקרתית ויקרה יותר, ללא תשלום נוסף, כמובן.

מה שתבחרו – צימר או מלון, זכרו, נפילת המתח לאחר החתונה יכולה להיות לא פשוטה, חשוב תהיו במקום שנעים לכם להיות בו, שתוכלו להירגע ולהגיע לאיזון מחדש. חשוב ששניכם תרגישו נוח במקום שבחרתם, ואם לא – אל תתפשרו, כפי שצריך להירגע לפני החתונה, חייבים להירגע אחרי החתונה, ומקום שלא נותן לשניכם חוויה של רגיעה ואיזון – יכניס רק יותר מתחים. לפעמים שווה להשקיע עוד קצת כסף על הדברים בשוליים, שיש נטייה לשכוח ולהתעלם מהם, אבל הופכים להיות קריטיים מאוד. ליל הכלולות חשוב מספיק כדי שתקיעו על כך מחשבה ותגיעו להסכמה.

שיהיה במזל טוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here