חתונות – כל מה שכדאי לדעת לפני שבירת הכוס

חתונות הן ללא ספק אירוע מרגש. הכלה נסיכה ליום אחד, החתן הוא האביר על הסוס הלבן וכל תשומת הלב מופנית אליכם. אז איך תארגנו את חתונת החלומות שלכם? עם הרבה סבלנות.

הכי חשוב להבין מי אתם ומהי האוריינטציה שלכם. האם אתם בעניין של חתונות גדולות, מושקעות וגרנדיוזיות, או שאתם יותר בעניין של חתונות מינוריות ובגובה העיניים. חשוב גם להגביל את כל הוצאת החתונה למסגרת תקציבית, כדי לדעת אילו ספקים יתאפשר לכם לקחת בהתאם לתקציב.

מקום הוא הבסיס לכל חתונה

בחירת מקום היא עניין מכריע. כשמחפשים מקום לחתונה צריך להתחשב במספר פרמטרים, והם:

כמות מוזמנים – אם יש מעט מוזמנים, לא כדאי לבחור מקום גדול מדי, כי אז האירוע "ייבלע". באותה מידה, אם יש הרבה מוזמנים, חשוב לדאוג למקום שיאכלס את כולם בצורה שלא תהיה צפופה ולחוצה.

עונות – עונת החורף מביאה איתה הגבלה של חתונות במקומות סגורים. בקיץ יש יותר אופציות לחתונות בגני אירועים, בטבע, בחוף הים, במדבר וכו'.

חתונות – אוכל ואלכוהול ישמחו לבב אנוש…

אי אפשר לדבר על חתונות מבלי לדבר על אוכל ואלכוהול. תמיד כדאי ללכת על מנות שכולם אוהבים: בשר ודגים, למשל. מאד מקובל לשלב מזנונים שמשלבים שפע של צבעים וטעמים בלי להיות מוגבלים למנה אחת. אפשר לערוך חתונות באולמות או גני אירועים מבלי להתחייב לקייטרינג במקום, ולהזמין שירותי הסעדה חיצוניים. באשר לאלכוהול, עדיף לשים דגש על איכות האלכוהול ולא על הכמות.

חתונות ונותני שירות – צילום, עיצוב, תאורה ותקליטן

חתונות הן הזדמנות להפעיל את כל החושים. אחרי שכיסינו את חוש הטעם, הגיע הזמן לכסות את חוש הראיה והשמיעה. תבדקו עם מי יש לכם עסק, עד כמה הוא מקצועי, מה הניסיון שלו.
כמו כן, חשובה מאוד הכימיה ביניכם. אתם צריכים להרגיש ביטחון רב בכל בחירה שלכם.

וזה לא הכול. אחרי שדאגתם למסיבה, הגיע הזמן לדאוג לעצמכם: הזמנות אישיות, טבעות נישואין, שמלת כלה, איפור ושיער, חליפה לחתן ונעליים לשניכם. בכל שלב ניתן להוסיף אטרקציות כגון מתנות לאורחים וכדומה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here