חתונה בבית מלון – חגיגה חמישה כוכבים

עולם החתונות בישראל דומה, בהרבה מובנים, לעולם האופנה. הדמיון מתבטא בתחלופת הטרנדים המהירה, הגורמת לכך שמה שחם היום, הופך כמעט ללא רלוונטי ביום שלמחרת. היום זה רקדניות ברזילאיות, מחר זה להקת מתופפים. היום זה שירות מלא בערב חמישי, מחר זה בכלל בופה בשישי בצהריים. רגע אחד חלמת, והטרנד התחלף.

אבל מדי פעם צצים טרנדים, שהגיעו כדי להישאר. אחד מאלו החמים ביותר בשנים האחרונות, הוא חתונה בבתי מלון. מה שעד לפני מספר שנים נחשב לתמוה ו"ניסיון לא מוצלח להיות מקורי", הפך בשנים האחרונות לאבן שואבת לזוגות רבים.

חתונה בבית מלון – היתרונות:

לעובדה זאת סיבות רבות. לחתונה בבתי מלון יתרונות רבים על פני כזאת הנערכת באולם או גן אירועים. בראש ובראשונה, מדובר בטרנד המשדר יוקרתיות וגיוון. לא עוד פעם גן אירועים שנראה לעיתים כאילו נבנה פעם אחת ושוכפל מאות פעמים נוספות. בית מלון מציע חוויה שונה, מושכת ואיכותית.

שנית, כמעט כל בתי המלון בהם תבחרו להינשא, יציעו לכם ללא תוספת מחיר סוויטה מפוארת, בה תוכלו להתארגן בשעות שלפני החתונה, וכן לחגוג בה את ליל הכלולות שלכם. שווה, לא?

מה עוד? מבחינה טכנית ופרוצדוראלית, חתונה בבית מלון מאפשרת לכם ראש שקט. מתוך הנחה שדיוויד אינטרקונטיננטאל לא יפשטו רגל בגלל קשיים כלכליים, או שקראון פלאזה בכלל עובדים בלי אישורים, אין לכם צורך לדאוג לכל מה שחייבים לדאוג כשעושים אירוע באולם.

יש כמובן גם את הפאן הכלכלי. בעוד ימים ותאריכים אטרקטיביים יצריכו אתכם להגיע למינימום אורחים, כשמדובר באולם או גן, הרי שבמרבית המלונות, ישמחו לערוך לכם חתונה צנועה גם, למשל, בערבי חמישי, בלי להכריח אתכם "להמציא" אורחים. בנוסף, המחירים בבתי המלון יהיו לרוב זהים בין החורף לקיץ – יתרון משמעותי למדיי.

עוד יתרון טמון באפשרות לשלב בין חופה בגן / בריכה או כל מקום תחת כיפת השמיים, (לרוב עם נוף מרהיב לים), שייסגר עבורכם, ויאפשר לכם ליהנות מחופה רומנטית משולבת בבריזה נעימה, ומייד לאחר מכן, קיום האירוע באולם החתונות הנעים והממוזג של המלון.

חתונה בבתי מלון – מה צריך לבדוק?

ועדיין, יש מספר נושאים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים לשבור את הכוס מעל הסוויטה המלכותית. ראשית, מה מתרחש בערב האירוע שלכם במלון? עוד 7 חתונות, בר מצווה ויום הולדת לפקידת הקבלה? עלול להיות המוני מדי, רועש מאולמות סמוכים, בלאגן לא קטן. וודאו את העניין, כמו גם בדקו את הסמיכות בין האולמות ובין האולם שלכם לחדרים.

בנוסף, מצוקת חנייה עלולה לגרום לאנשים להגיע זועפים עוד לפני שרשמו את הצ'ק (מה שעלול לגרום לסכום שלו לרדת). בדקו את העניין לעומק. עם המלון, חניונים סמוכים, אפשרויות הסדרים. זה נראה עניין קטן, אך הוא עלול להיות מציק ביותר.

וודאו בציציות את עניין הארוחות באירוע. יש נטייה לבתי מלון אחדים להציע מגוון דל ומזון פחות איכותי ועשיר מאשר בגני אירועים. שימו לב לעניין זה. עניין אחרון אך חשוב לא פחות מקודמיו – מוסיקה. עד מתי אפשר? באיזו עוצמה? שלא יכבו לכם את השאלטר ב-22:00.

מהלב

והכי חשוב, זה לפני שאתם חושבים עם הראש, תרגישו עם הלב. תגיעו למקום, תדמינו אתכם צועדים ברחבת המלון, רוקדים את הריקוד הראשון שלכם כזוג נשוי במרכז הרחבה, סופרים את הצ'קים ליד הג'קוזי במרפסת. זה מתאים לכם? אתם אוהבים את ההרגשה? זורמים עם הפנטזיה? מצוין. עכשיו תתחילו לבדוק את כל מה שהמלצנו לכם.

עם ישראל חכם-הוא. את זה תדע כל אם עברייה, כמו גם בן נוכרי. אם טרנד החתונות בבתי המלון רץ כבר בהצלחה מספר שנים, כנראה שיש בו משהו. אנחנו לא אומרים לכם ללכת על זה. גם לא לוותר מראש. פשוט עוד אופציה לקחת בחשבון. עוד משהו לבדוק לפני שמחליטים. במקרה הכי גרוע, אכלתם עוד ארוחת ערב בחינם על חשבון אולם בית המלון… בתאבון ו… בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here