הזמנות לאירועים – מעידים על האירוע

אחד מסוגי הזמנות לאירועים הכי מבוקשת היום היא הזמנה  לחתונה עם אותיות בולטות בזהב או בכסף של ראשי התיבות של החתן והכלה. הזמנה מינימליסטית ומאוד יוקרתית. אבל יש עדיין מי שאוהב להדפיס איור של זוג יונים, או לפרסם תמונות ילדות של החתן והכלה או תמונה מהיום, הזמנה לחתונה היא משהו מאוד אישי וכל זוג מחליט איזה סוג של הזמנה הוא רוצה, איך היא תיראה וחשוב לומר, שיש זוגות שממש לא חוסכים כסף בהזמנה במיוחד אם מדובר באירוע יוקרתי ובמקרה כזה, זה נכון משום שהזמנה מעידה בהחלט על רמת האירוע ואם האירוע שלכם הוא יוקרתי, אתם תבחרו בהזמנה הכי יוקרתית ושווה כי זה מה שמתאים לאירוע יוקרתי.

התפתחות סוגי הזמנות לאירועים

בתחום של הזמנות לאירועים יש לומר היו כל מיני טרנדים שעברו כבר מן העולם והיום יש חדשים. כמו שיש אופנה של בגדים ושל עיצוב שמלות כלה, ההתפתחויות והשינויים לא פוסחים גם על התחום הזה ונזכיר כאן כמה מהטרנדים שעברו על הזמנות לחתונה למשל.

בתקופה הראשונה עם קום המדינה לא היו בכלל הזמנות. איזה מהגר שרק הגיע לארץ הרשה לעצמו להדפיס הזמנות יוקרתיות לחתונה. חלק גדול מהזוגות שהתחתנו בימים ההם התחתן בבית כנסת או ברבנות ובטח שלא באולם וגם לא הדפיס הזמנות בכלל אלא הודיעו מפה לאוזן לכל המשפחה.

אחר כך כאשר נפתחו כמה אולמות, ההזמנות היו מאוד פשוטות בדרך כלל רק לבנות אם אותיות בצבע שחור. מאוד קורקטי, מינימליסטי, שמות החתן והכלה, ההורים, מזמינים אתכם וזהו.

שנות התשעים העליזות

בשנות התשעים העליזות, היו כל מיני טרדנים של הזמנות לחתונה ואלה הפכו למשפטי הזמנה בחרוזים, שירים קצרים, וגם שפע של איורים צבעוניים, ההזמנה כבר לא הייתה כל כך "חיוורת" אלה בכל מיני צבעים מאוד עליזה ובהחלט העידה על הלך הרוח של בני הזוג. היו איורים וצבעים ותמונות של בני הזוג על אופנוע או ברכב, או מחופשים בפורים ועוד. הזמנות עליזות בישרו על חתונה שמחה ורועשת במיוחד. נמליץ להכין את הזמנות בבית דפוס גדול שמכיר ויודע את מהות העבודה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here